ممی زاده: قهرمانی تیم ملی برایم مهم تر از کسب عنوان بهترین بازیکنی بود

سجاد ممی زاده بازیکن تبریزی تیم ملی‌ هاکی سالنی ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا برابر مالزی‌، به عنوان بازیکن برتر این دیدار انتخاب شد و لوح خود را از دستان‌ بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ایران و رئیس هاکی داخل سالن آسیا دریافت نمود‌.

عصرآزادی آنلاین: سجاد ممی‌زاده در مورد سطح مسابقات هاکی سالنی آسیا گفت: در چند سال اخیر اکثر کشورهای آسیایی در بخش سالنی این ورزش سرمایه گذاری کرده اند و هر سال در اردو‌‌ها و تورنمنت‌ها در کشورهای اروپایی شرکت می‌کنند‌ و به همین خاطر نیز مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود‌.

وی در ادامه با اشاره به تیم های شرکت کننده در این مسابقات، یادآور شد: کشورهای قزاقستان و مالزی بهترین حریفان‌ ایران بودند.

بازیکن تبریزی مسابقات هاکی افزود: تیم ملی ایران رنکینگ دوم ‌جهان را دارد و در ۹ دوره قبلی ۸ دوره قهرمان و یک ‌دوره نایب قهرمان شده بود‌ و بخاطر این شانس اول قهرمانی بودیم.

ممی زاده در مورد بازی نهایی هم گفت: تیم‌ مالزی یکی از حریفان سرسخت تیم‌ ملی ایران هست که در فینال با این تیم بازی کردیم‌ و خدا را شکر با برنامه های در نظر گرفته شده کادر فنی و اجرای دقیق بازیکنان ‌توانستیم این تیم را شکست دهیم و قهرمانی مسابقات شده و سهمیه جام جهانی کسب کنیم.

در مورد بهترین بازیکنی‌ام بگویم که تلاش همه ی بچه ها بود که این عنوان را کسب کردم و برایم قهرمانی مهم تر از بهترین بازیکنی بود که خدا را شکر کسب کردیم.

بهترین بازیکن دیدار فینال آسیا افزود: تمرینات هاکی در شهر تبریز بیشتر در سالن ستارخان برگزار می‌شود و تیم تبریز همیشه ‌درهمه رده ها در کشور مقام‌آور بود و من در تمامی رده های تیم‌ملی حضور داشتم.

ممی زاده عنوان کرد: جا دارد تشکر کنم از اصحاب رسانه که اخیرا بیشتر اخبار هاکی رو پوشش می‌دهند.

همچنین تشکر دارم از فدراسیون هاکی به خاطر برنامه‌ریزی اردوهای منظم و‌ کادرفنی بخاطر اعتماد به بنده و بازیکنان‌ تیم‌ ملی بخاطر تلاش شان و همچنین تشکر از شهرداری تبریز بخاطر حمایت شان (بنده کارمند شهرداری تبریز هستم) و خانواده ام که همیشه حامی و پشتبان بنده هستند.

این قهرمانی تبریز در خاتمه بیان داشت: این‌ مسابقات تمام شد، انشاالله بتوانیم در مسابقات بازی های آسیایی تایلند (آبانماه) و جام جهانی کرواسی (بهمن ماه) خوب ظاهر شویم و به موفقیت دست یابیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.