نشست خبری عوامل برنامه جریان

عصرآزادی آنلاین/ علیرضا نیاکان:

محسن فراهانی در نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی «جریان»، اظهار داشت: در شبکه‌ها گاهی نیاز بوده‌ است به مسائل روز و ایران و جهان پرداخته شود. در دوره جدید تلاش شد با نگاه رسانه‌ای و ژورنالیستی به مسائل روز و ریشه‌های بنیادی اتفاقات در شبکه یک پرداخته شود.

فراهانی در ادامه افزود: زمانی که «جریان» در دور پدید آمدن افتاد، درگیر مسائل و اتفاقات رسانه‌ای یا اغتشاشات بودیم و لازم بود که جریان بیاید در حوزه سیاسی اجتماعی مسائل را تببین کند و اکنون ناظر به بازخوردهای مخاطبان اهل فکر و تحقیق «جریان»، می‌توانیم بگوییم این برنامه چیزی است که مردم انتظار داشتند و انتظارشان نیز برآورده شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: همیشه راه بهتر شدن برنامه هست و نظراتی که بی‌واسطه امروز از مخاطبان گرفتیم این را اثبات کرده و انشالله برنامه را خیلی خوب پیش خواهیم برد.

در ادامه شهریار زرشناس، کارشناس «جریان» نیز گفت: از زمانی که وارد جریان شدم به تدریج در مواجه روزانه مردمی فیدبک‌های متفاوتی می‌گرفتم و آدم‌هایی را می‌دیدم که از طریق این برنامه با من آشنا شدند و واکنش‌های مثبتی را با اینکه به مسائل تئوری زیادی در برنامه می‌پردازیم، نشان می‌دادند و برایم عجیب بود.

زرشناس با بیان اینکه مخاطبان برنامه «جریان» بسیار پیگیر و جدی بودند، اذعان داشت: اکنون در آستانه انتخابات هستیم و با دامنه گسترده تاثیرگذاری که شاهدش بودم و طیف مخاطبانی که دغدغه سیاسی دارند، رو به رو هستیم و از این جهت این برنامه می‌تواند در انتخابات روبه‌رو هم مانند گذشته، بسیار تاثیرگذار باشد.

در ادامه علیرضا زادبیر مجری «جریان» نیز عنوان کرد: در ۱۰۸ قسمتی که داشتیم در فضای عمومی و فضای مجازی و تلفنی با مردم در ارتباط بودیم و امروز گستره جغرافیایی مخاطبان ما برایم جالب بود.

زاددبیر تصریح کرد: در ابتدا قرار بود چند لایه را پوشش دهیم؛ یک آنکه ارتباط بین نخبگان و توده را برقرار کنیم که کار آسانی نیست، در این لایه تا حدودی «جریان» موفق بوده‌ است. دوم آن که گرفتار حجم زیاد اخبار و اطلاعات هستیم و پشت‌پرده این اتفاقات را تحلیل گفتمانی کنیم که نکته مهمی‌ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.