به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام راحل و شهدای خدمت در تبریز رقم خورد؛

میزبانی جهادگران مهارت آموز آذربایجان شرقی از یک شهید گمنام

عصرآزادی/سرویس فرهنگی: آیین رونمایی از یادمان‌ شهید‌ گمنام و مراسم بزرگداشت شهدای ‌خدمت و سالگرد‌ ارتحال ‌ملکوتی‌ بنیانگذار‌ کبیر‌ انقلاب‌ اسلامی ایران‌ با حضور جمعی از مسئولان لشکری، استانی و عموم شهروندان تبریز و تلاشگران عرصه مهارت آموزی در محوطه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار گردید.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که جهادگران عرصه مهارت آموزی استان، میزبان شهید گمنامی است که فضای این اداره کل را متبرک به عطر شهادت و معنویت کرده است.
علی مشایخی در خصوص تعبیر فرمایش رهبر انقلاب در خصوص رئیس جمهور شهید افزود: جدیت در امور و پیگیری‌ها در کار باعث شد که مقام معظم رهبری درباره رئیس جمهور شهید بگویند «رئیسی عزیز خستگی ناپذیر بود» و این نیز درس مهمی برای ما خواهد بود تا با تمام توان در حوزه های مختلف به خصوص در ارتقای فرهنگ کار و تلاش و توانمندسازی مردم با ارائه آموزش های مهارتی دین خود را به تمام شهدا به ویژه شهدای خدمت ادا نماییم.
وی از مشارکت ارزشمند، زحمات و تلاش های شهردار منطقه ۶ تبریز و همکارانشان، آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد که نقش موثری در پیشبرد این مهم ایفا نمودند قدردانی نمود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند این اداره کل در راستای فرهنگ سازی در حفظ فرهنگ شهید و شهادت گفت: یادمان های شهدا همگی پیوست فرهنگی دارند و مردم ما قدرشناسند و قیامی که برای شهیدان خدمت از خود نشان دادند گویای این مسئله است.
امیر دریادار، رضا عباسی افزود: شهید گمنامی که در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی آرام گرفته است حامل پیامی است که باید با گوش جان شنید و مراقب شبهات و فریب دشمنان بود.
وی اضافه کرد: نتیجه صداقت در گفتار و عمل دولت با مردم، شکوه و عظمتی بود که در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت به چشم دیدیم لذا شهدای خدمت، الگوهای مدیریتی ما هستند و باید در جریان خدمت رسانی به مردم قدرشناس از شهدای بزرگوار خدمت الگوبرداری کرده و راهشان را ادامه دهیم.
جعفر رزمی – معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی – نیز در این مراسم از تلاش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در برنامه ریزی و اجرای این حرکت ارزشمند قدردانی نمود.
بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم با حضور فرمانده سپاه عاشورا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولان استانی، آیین رونمایی از یادمان شهید گمنام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار شده و به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان و روح شهدای خدمت ادای احترام گردید.
شایان ذکر است در مراسم رونمایی از یادمان شهید گمنام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی که با حضور خادمیاران کانون رضوی استان و پرچم مطهر رضوی، عطرآگین شد، نشان خادمیاری حرم مطهر رضوی توسط خادمیاران کانون رضوی استان به سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا و علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی اعطاء گردید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.