مدافعی که 2 گل به ملوان زد

فوتبال تبریزسرشار از استعدادهای ناب بوده که در صورت شناسایی و پرورش، می توانند سال ها برای فوتبال این منطقه درخشیده و حتی تا تیم ملی راه یابند.
عصرآزادی آنلاین: از استعدادهای فوتبالی تبریز، فرحان محمدنژاد بازیکن تیم امید مس است که در قهرمانی این تیم در لیگ استان نقش بسزایی داشت. هر چند فرحان دچار مصدومیت شده است، اما امیدوار است سریعا دوران نقاهت را سپری کرده و به مستطیل سبز بازگردد.
وی متولد 1382 تبریز بوده و فوتبال خود را مدرسه فوتبال شاهد تبریز آغاز کرده است.
علی عالی، جبار ابراهیمی، غلام رضا دشن، کاظم امیدی، رضوی، مهدی محمدپور، فرهاد حاجبی، صابر تقی زاده و عباس محمدیان مربیان فرحان در رده پایه دوران فوتبالش بودند.
وی سابقه بازی در تیم های مدرسه فوتبال شاهد، نونهالان ملی پوشان، نوجوانان ماشین سازی، زیر 17 سال تراکتور و امید مس سونگون بازی کرده است.
الگوی فرحان، بازیکن تیم ملی پورعلی گنجی بوده و دوست دارد روزی در  تیم بزرگسالان تراکتور بازی و پیراهن تیم ملی را بر تن کند.
فرحان به نقش بسزای پدر و مادرش در پیشرفتش اشاره کرده و پست تخصصی اش را دفاع راست و دفاع وسط عنوان کرده است.
فرحان محمدنژاد در مورد بهترین خاطره ورزشی خود گفت: مسابقه لیگ برتر نوجوانان کشور بود که در ۱۰ دقیقه اول دو تا گل به ملوان انزلی در زمین فوتبال مرزداران زدم و این در حالی بود که من در این بازی در پست دفاع وسط بازی می کردم و این یکی از شیرین ترین خاطرات ورزشی من است.
وی با تیم امید مس سونگون به مقام قهرمانی لیگ استان دست یافت. فرحان در این مورد گفت:
باشگاه مس سونگون به تازگی درفوتبال سرمایه گذاری کرده و دو سالی هست که نتیجه عالی می گیرد انشاالله با مدیریت خوب دکتر نجف زاده شاهد روزهای درخشان این باشگاه خواهیم بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.