مجهزترین باشگاه رزمی آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد

مجهزترین باشگاه رزمی آذربایجان شرقی با حضور مسئولین در تبریز افتتاح شد.
عصرآزادی آنلاین، بمناسبت گرامیداشت شهدای خدمت، باشگاه رزمی شهید نجفی که از سال ۱۳۸۵ فعالیت دارد، با حضور مسئولان کشوری و لشکری و ورزشکاران و اهالی ورزش استان، با عنوان مجهزترین باشگاه رزمی آذربایجان شرقی را در منطقه یاغچیان تبریز افتتاح شد.
حسین نجفی، مؤسس این باشگاه، در حاشیه مراسم افتتاح باشگاه رزمی شهید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی شهید نجفی از سال ۱۳۸۵ فعالیتش را شروع کرده و در حال‌حاضر شاهد افتتاح مجهزترین باشگاه رزمی استان هستیم.
نجفی عنوان داشت: در این باشگاه هم از لحاظ فرهنگی و هم قهرمانی فعالیت می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم راه استاندار فقید استان را به بچه‌ها نشان دهیم و در ورزش کار مثبتی انجام داده باشیم.
وی سن قهرمان پروری را ۱۰ سال به بالا بیان کرده و یادآور شد: به لطف خدا در تمام رده‌های سنی در تیم کیک بوکسینگ استان نماینده داریم و سه نفر هم ملی‌پوش هستند.
نجفی اذعان داشت: آذربایجان‌ شرقی در مقطعی قطب رزمی ایران بود و این قول را می‌دهم که بتوانیم قهرمانان پر تعدادی را عرضه کنیم.
وی با اشاره به حمایت‌های مسئولین ورزشی، اظهار داشت: حضور مسئولان در این مراسم می‌تواند آن‌ها را از مشکلات رزمی استان آگاه کند، متأسفانه زمینه برای اعتیاد فراهم شده و مسئولان هم باید با این شرایط مبارزه کنند و از ورزشکاران حمایت کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.