ما زیر بار کاندیدای نیابتی نخواهیم رفت

عصرآزادی آنلاین / سرویس سیاسی – علیرضا نیاکان: روزشنبه باحضورجمعی از خبرنگاران نشست خبری جبهه اصلاحات باحضوردکترجوادامام سخنگوی جبهه اصلاحات وخانم آذر منصوری ریاست جبهه  اصلاحات برگزار گردیددراین جلسه مهمترین مواضع جبهه اصلاحات توسط آذر منصوری و دکتر جواد امام برای خبرنگاران بیان گردید ازجمله این موارد می‌توان به ذکرمواردزیر اشاره‌نمود سخنگوی جبهه اصلاحات: بنای ما مشارکت است‌ جواد امام، سخنگوی جبهه‌ اصلاحات در نشست خبری گفت: اگر قرار باشد افراد به اتهام اصلاح‌طلبی رد صلاحیت شوند، عملا ۵۰ درصد حق انتخاب مردم‌ را سلب کرده‌اند. تنها تهديد عليه جبهه‌ اصلاحات اين است که رقابت واقعی شکل نمی‌گیرد.
بنای ما مشارکت است‌ اما انتخاباتی که همه‌ جریان‌های سیاسی در آن نماینده داشته‌ باشند.آذر منصوری در نشست خبری جبهه اصلاحات: ما کاندیداهایی را معرفی کردیم که نشانگر عزم فعال ما باشد این گوی و این میدان که شورای نگهبان پس از آن چه خواهد کرد.
جبهه اصلاحات منسجم‌تر از هر زمان دیگری این‌ آمادگی را دارد که با یک کاندیدا مشارکت فعال داشته باشد.  آذرمنصوری در نشست خبری جبهه اصلاحات: ما منتقد دولت رئیسی بوده و هستیم اما نمی‌شود دیدگاه های انسانی را نادیده گرفت، از حادثه سقوط متأثریم انتخابات یکی از امکان‌هایی است که جامعهٔ ایران بتواند از طریق آن خواسته های خود را پیگیری کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.