میزبانی استان آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی دارت

اردوی تیم ملی دارت در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود
عصرآزادی آنلاین، مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی  با حضور  پریچهره رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به عنوان رییس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رای گیری علی حسن پور با کسب 25 رای از 25 رای ماخوزه چهارسال به عنوان رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی باقی ماند.
ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در این مجمع ضمن تسلیت شهادت غم انگیز رییس جمهور و همراهانش گفت: در این ایام استان آذربایجان شرقی و کشورمان انسان هایی را از دست دادند که برای کشورمان زحمات زیادی کشیده بودند و یاد و خاطره آن هارا گرامی می داریم.
وی اظهار داشت: هیات انجمن های ورزشی یکی از هیات هایی است که  شهرستان های بسیار فعالی دارد و تلاش های زیادی انجام می دهند.
ستوده نژاد افزود؛ کسب حداکثر آرا قطعا مسئولیت رییس هیات را چند برابر می کند که امیدوارم رییس هیات استان تمام تلاش خود را بکار گیرند.
در ادامه نصراله پریچهره رییس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز با تسلیت شهادت جانسوز رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد بیان داشت: خوشبختانه هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی در چند وقت اخیر تلاش زیادی کرده است و توانسته است انتظارات را برآورده کند.
وی ادامه داد: قطعا کسب حداکثر آرا نشان دهنده عملکرد موفق در گذشته بوده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
پریچهره با اشاره به میزبانی استان آذربایجان شرقی از اردوی تیم ملی دارت تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی توانایی بسیار زیادی در میزبانی از اردوها و مسابقات مختلف دارد که در همین زمینه از مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تشکر می کنم.
وی در پایان گفت؛ امیدوارم بتوانیم ورزشکاران زیادی را برای حضور در مسابقات المپیک آماده کنیم و فدراسیون برای چهار سال آینده برنامه ریزی خود را انجام داده و از الان تلاش می کنیم در آینده کسب سهمیه کنیم.
در پایان نیز از ساسان ملک نژاد قهرمان سپک تاکرای جهان تجلیل بعمل آمد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.