حلقه مفقوده ورزش استان آذربایجان شرقی

ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت:  تا زمانی که باشگاهی در استان فعالیت نکند فعالیت های ورزش قهرمانی به نتیجه نخواهد رسید.
عصرآزادی آنلاین: جلسه شورای راهبردی استان با حضور اعضای شورا و جمعی از مسئولان در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
جلسه شورای راهبردی استان با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، کوشافر، بنی نصرت، کشفیا، ششگلانی و جمعی از اعضای شورای راهبردی ورزش استان در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا امان زاده گزارشی جامع در خصوص وضعیت ورزش استان ارائه داد و ششگلانی رییس هیات فوتبال استان به بررسی مشکلات تراکتور پرداخت.
در ادامه نیز هریک از اعضای شورا نظرات خود را اعلام کردند.
حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسات بررسی راهکارهای لازم جهت دست یابی به اهدف ورزشی است و در این جلسات از تجربیات بزرگان ورزش استان بهره مندی می شود.
وی افزود: حلقه مفقوده ورزش استان وجود باشگاه های ورزشی است که در حال حاضر تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت ورزش استان انجام خواهید داد.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: تا زمانی که باشگاهی در استان فعالیت نکند فعالیت های ورزش قهرمانی به نتیجه نخواهد رسید.
وی با اشاره به فاصله صنایع با ورزش اظهار داشت: متاسفانه با وجود افزایش جمعیت صنایع از ورزش فاصله گرفته است و همانند گذشته که بسیاری از صنایع دارای تیم های ورزشی بودند در حال حاضر چنین وضعیتی مشاهده نمی شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.