گلف آذربایجان شرقی در مسیر پیشرفت

مجمع عمومی سالیانه هیات گلف استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر عزیزی رئیس فدارسیون گلف در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
عصرآزادی آنلاین، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و خیر مقدم به رییس فدراسیون گلف کشور گفت: عملکرد هیات گلف در این مدت قابل قبول بوده و رییس هیات استان تلاش زیادی کرده است.
وی افزود: تبریز سابقه میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور در رشته مینی گلف را دارد و باتوجه به ظرفیت های استان این امکان را داریم که میزبان مسابقات مختلف باشیم.
ستوده نژاد خاطر نشان کرد: هیات استان در زمینه ورزش دانشجویی تلاش گسترده ای انجام داده است و بایستی این برنامه ها در بخش های مختلف هم اجرا شود. توجه به بحث شهرستان و حوزه آموزش از دیگر انتظاراتی است که امیدوارم در همه هیات ها توجه ویژه ای به این موضوع شود.
در ادامه عزیزی رییس فدراسیون گلف کشور نیز با تسلیت شهدای خدمت بخصوص مسئولان استان آذربایجان شرقی که زحمات زیادی کشیده بودند، بیان داشت: از اتفاقات مثبت هیأت گلف استان در چند وقت اخیر مطلع هستیم و امیدواریم این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.
وی تصریح کرد؛ خلا بزرگ ورزش کشور، ورزش خانوادگی است و این مستلزم آن است که ورزش خانوادگی ارزان قیمت، در مکان کوچک تر، با آرامش و راحت تر باشد که نمونه این ورزش مینی گلف است.
عزیزی با بیان اینکه آموزش این ورزش بسیار آسان است، گفت: قطعا راحت بودن آموزش رشته ورزشی سبب می شود اکثر خانواده ها انگیزه حضور در چنین رشته ها را داشته باشند. امیدوارم ارگان های مختلف نیز در ترویج این رشته تلاش خود را بکار گیرند تا با افزایش زیرساخت ها شاهد میزبانی ها و برگزاری رویداد های مختلف باشیم.
عزیزی در پایان اعلام کرد: استان آذربایجان شرقی ظرفیت خوبی برای ورزش کشور و رشته گلف است که در پیشرفت ورزش کشور و پیشبرد اهداف تعیین شده نقش موثری دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.