درحاشیه جلسه دولت

ضرغامی: دولت از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نمی‌کند

وزیر میراث و گردشگری با بیان اینکه هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم، تاکید کرد که دولت هم از هیچ نامزد خاصی به عنوان نامزد خود حمایت نمی‌کند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین،  عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز جزوه‌ای تهیه و به وزرا تقدیم کردم، اظهارکرد: تبیین حوزه های ماموریت، کارنامه ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم،  مسائل پیش رو و  اولویت دار در این جزوه آمده است که می‌تواند برای دولت جدید بسیار مفید باشد و با تورق یک ساعته در جریان امور وزارتخانه میراث فرهنگی قرار گیرند.

وی ادامه داد: فردا سومین دوره نکوداشت از پیشکسوتان و نخبگان و سرمایه های میراث فرهنگی برگزار می شود که طی آن از شهید رئیسی به عنوان حامی میراث فرهنگی تجلیل خواهد شد.

ضرغامی با بیان اینکه آئین نامه حمایت از ایمن سازی و استحکام بخشی به تاسیسات گردشگری را در دولت تصویب کردیم، گفت: این تاسیسات مستحکم خواهند شد؛ تشخیص پرخطر بودن و عدم استحکام انجام می‌شود و بانک ها موظف اند تسهیلات لازم را بدهند تا این تاسیسات استحکام یابند.

وزیر میراث فرهنگی درباره سفر خود به چین نیز یادآورشد: ۱۳ ملاقات و بازدید داشتم. بهانه اصلی ما افتتاح نمایشگاه شکوه ایران باستان در شانگهای بود. این نمایشگاه در پکن واقعا بااستقبال بسیار بالایی مواجه شد و آنها تقاضا دادند، در شانگهای هم برگزار شود.

وی اضافه کرد: بحث دیگر ما حل موانع گردشگری بود. در این زمینه مقداری مشکل داشتیم که با دیدارهایی که انجام شد، موانع را برطرف کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات پیش رو از نامزد خاصی حمایت می‌کنید؟، تصریح کرد: هنوز تصمیم نگرفته‌ام به کدام نامزد رای دهم. دولت هم از هیچ نامزد خاصی به عنوان نامزد خود حمایت نمی‌کند. قضاوت های سال های قبل خود را تکذیب نمی‌کنم، اما نمی تواند راهنمای رای به نامزدها باشد. من و خانواده‌ام هنوز تصمیم نگرفته ایم و شاید خانواده بخواهند قرعه کشی کنند.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.