رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد

ممنوعیت حضور مجریان انتخابات در ستادهای تبلیغاتی

سرپرست استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر ممنوعیت حضور مجریان انتخابات در ستادهای تبلیغاتی نامزدها، از مسئولان این ستادها نیز خواست تا ضمن نظارت دقیق بر فعالیت اعضای خود، تجمعات حمایت از نامزدها را با هماهنگی نهادهای مسئول به‌ویژه فرمانداری‌ها برگزار کنند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، تراب محمدی در نشستی با مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: با توجه به شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی در سانحه سقوط بالگرد، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر برگزار می‌شود و بر همین اساس ستاد انتخابات کشور و به تبع آن ستادهای استانی تشکیل شده است.

وی افزود: اعضای هیات های اجرایی و همچنین سه هزار و ۲۳۳ شعبه اخذ رای در استان تعیین شده و آموزش‌های لازم به فرمانداران، معاونان فرماندار، بخشداران و اعضای هیأت‌های اجرایی داده شده است.

محمدی از تامین و آماده‌‎سازی دستگاه‌های احراز هویت در تمام شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم این انتخابات نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی با آرامش و در کمال امنیت و سلامت برگزار شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه به همه مجریان انتخابات تاکید شده که از حضور در ستادهای تبلیغاتی نامزدها و سوگیری له یا علیه آنها خودداری کنند، افزود:  اصل بر حضور حداکثری است.

وی با بیان اینکه نباید شاهد تخریب نامزدهای انتخاباتی از سوی هواداران آنها باشیم، گفت: عملکرد ستادهای تبلیغاتی توسط نهادهای مسئول رصد می‌شود و از مسئولان این ستادها انتظار داریم که اعضای خود را به همدلی و رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کنند.

محمدی از مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان خواست که نظارت دقیقی بر فعالیت این ستادها داشته باشند و تجمعات حمایت از نامزدها را با هماهنگی نهادهای مسئول به ویژه فرمانداری‌ها برگزار کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

جعفر رزمی، رئیس ستاد امنیت انتخابات آذربایجان شرقی نیز گفت: تجمعات خیابانی باید با مجوز فرمانداری‌ها باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بابک محبوب علیلو، دادستان تبریز هم در این نشست بر لزوم تلاش روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری برای انسجام و وحدت ملی تاکید کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.