برنامه ویژه ای برای حل مشکلات سوارکاری در کشور داریم

مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری آذربایجان شرقی داریم.
عصرآزادی آنلاین: مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری آذربایجان شرقی  با حضور کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری به عنوان رئیس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان نایب رییس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رای گیری محمد تقی زاده با کسب 25 رای از 25 رای ماخوزه چهارسال به عنوان رئیس هیات سوارکاری آذربایجان شرقی باقی ماند.
ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک کسب حداکثر آرا توسط رییس هیات استان گفت: هیات سوارکاری استان از جمله هیات هایی است که شهرستان های بسیار فعالی دارد و این رشته بخوبی رشد یافته است.
وی افزود: استان آذربایجان شرقی دو چهره بسیار بزرگی از دست داد که افتخار کشور بودند و توجه بسیار ویژه ای به ورزش استان داشتند.
ستوده نژاد با بیان اینکه سوارکاری در کنار ورزش صنعت بزرگی محسوب می‌شود، بیان داشت؛ قطعا میزبانی از مسابقات سوارکاری در استان آذربایجان شرقی به نفع این رشته در استان خواهد بود و موجب پیشرفت این رشته خواهد شد.
در ادامه کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری نیز ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت بیان داشت: حضور در استانها برای فدراسیون بسیار مهم است و می توان از مشکلات مطلع شد و آنها را برطرف کرد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه ای برای حل مشکلات این رشته در کشور داریم و برای رفع ایرادات تلاش می کنیم.
کاظمیان تصریح کرد: سامانه فدراسیون در این مدت فعال شده است و کمک زیادی به فدراسیون کرده است. تولید درآمد های پایدار از جمله برنامه هایی است که به هیات ها کمک می کند از نظر مالی مشکلی نداشته باشند. تمام تلاش ها برای مستقل شدن هیات بوده و قطعا با حضور آقای رحمانی به عنوان نایب رئیس فدراسیون کمک زیادی به این رشته کردند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.