دکتر شعردوست در مراسم‌ افتتاح‌ ستاد نظرآباد:

“پزشکیان فرصت طلایی ماست”

عصرازادی آنلاین/ رضا قاسم‌پور

عصر جمعه ۱ تیرماه ۴۰۳ مراسم افتتاح ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان نظرآباد با حضور میهمانانی از تهران، کرج و همچنین فعالان فرهنگی اجتماعی و سیاسی شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار گردید.
دکتر پزشکیان فرصت طلایی ماست
دکتر “علی‌اصغر شعردوست” نماینده اسبق تبریز و یار غار دکتر پزشکیان که مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد مردمی دکتر پزشکیان را برعهده دارد سخنان خود را با خوانش بندی از حیدربابای شهریار آغاز کرد: حیدربابا مرد اوغول لار دؤغگینان، او گفت مصداق مرد اوغول لار استاد شهریار از هر جهت دکتر پزشکیان است. که این تعبیر دکتر شعردوست با استقبال و کف زنده‌ای ممتد حاضران مواجه شد.
دکتر شعردوست افزود: افتخار دارم ده سالی با استاد شهریار موانست داشته و روز ملی شعر و ادب را در دوران نمایندگی مردم تبریز در مجلس به نام ایشان به تصویب برسانم.
شعردوست با اشاره به آشنایی چهل ساله با دکتر پزشکیان افزود: در این مدت از پزشکیان جز جوانمردی، راستگویی، اخلاق مداری، شفافیت و شجاعت چیزی ندیدم.
فضیلتِ اخلاقی، پایبندی به خانواده و موانست با قرآن و نهج‌البلاغه چهره دیگری از دکتر پزشکیان عزیز است.
پزشکیان حتی در دوره وزارت بهداشت دوره سید عزیزمان محمدخاتمی و در مواجهه با برخوردهای تند و تیز برخی نمایندگان ششم ذره‌ای از مواضع عقلانی، مبانی علمی و حقوق مردم عقب نشینی نکردند.
سفیر سابق ایران در تاجیکستان با اشاره به حاد و حساس بودن شرایط کشور افزود: بنده با حکم سید محمدخاتمی دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بوده و کاملا در جریان وضعیت نابه‌سامان هموطنان خارج از کشور بوده و هستم چه آنهایی که از سال های دور  مهاجرت کرده اند و چه آنهایی که در سال‌های اخیر و عمدتا از روی ناچاری دست به مهاجرت زده‌اند.
امروز ما نیازمند تحول جدی هستیم لازم است همت کنیم تا متخصص‌ترین کاندیدا در حساس‌ترین وضعیت کشور راه به پاستور باز کرده و با توجه به توانمندی‌ هایی که در دکتر پزشکیان سراغ داریم ایران را در جایگاه شایسته خود در جهان بنشاند. پزشکیان شاید آخرین فرصت طلایی برای فرزندان ما و آینده ایران باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.