مدیرعامل نمایشگاه بین‌ المللی تبریز در بازدید از غرفه تراکتورسازی در نمایشگاه کشاورزی مطرح کرد؛

نمایشگاه کشاورزی بدون تراکتورسازی تبریز پوچ است

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در حاشیه بازدید از غرفه تراکتورسازی در بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دامپزشکی و صنایع وابسته گفت: امسال ۸۵ نمایشگاه که ۸۲ مورد آن نمایشگاه تخصصی از جمله نمایشگاه تخصصی فولاد و خودروست در تبریز برگزار می‌شود.
“حبیب ماهوتی” افزود: بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه از سوی سازمان توسعه تجارت امسال برای تبریز و نمایشگاه بین‌ المللی این شهر داده شده است.
وی، از دریافت گرِید الف توسط نمایشگاه بین‌ المللی تبریز خبر داد و اظهار داشت: پروانه بهره برداری برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با گرید الف از سوی وزارت صمت برای نمایشگاه بین‌المللی تبریز صادر شده که این پروانه به‌ واسطه ارزیابی که از سوی سازمان‌های مربوطه و به جهت برگزاری نمایشگاه‌ها بر اساس زمان‌ بندی های مشخص شده و رعایت برگزاری با استاندارهای داخلی و خارجی به این مجموعه اعطاء شده است.
ماهوتی یادآور شد: فعالیت نمایشگاه بین‌ المللی در واقع شکوفایی اقتصاد، صنعت، رونق کسب‌ و کار استان و حتی کشور را به دنبال خواهد داشت و در واقع شتاب چرخ‌های توسعه‌ ای را ممکن خواهد ساخت.
این فعال بخش نمایشگاهی با اشاره به نقش و جایگاه تراکتورسازی تبریز در کشاورزی و امنیت غذایی تأکید کرد: نمایشگاه کشاورزی بدون تراکتورسازی و آن هم تراکتورسازی تبریز پوچ است و به همین جهت حضور تراکتورسازی عظمت بخش بقیه مسائل نمایشگاهی و همچنین حضور مراجعه‌کنندگان را دوچندان کرده است.

در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی از ۲۱ استان کشور و چندین شرکت از کشور ترکیه محصولات خود را در زیربخش‌های مختلف خوراک دام و طیور، تجهیزات مرغداری و زنبورداری و ماشین آلات دامداری، دارو‌های دامپزشکی و آبزیان، ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه‌ای برای بازدید ارائه کردند.
ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی دراستان آذربایجان شرقی توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواستهای مصرف کنندگان ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود که روز دوم تیر ۱۴۰۳ به کار خود پایان داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.