سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

هرگونه سوگیری له یا علیه نامزدهای انتخابات پذیرفتنی نیست

سرپرست استانداری و رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هرگونه سوگیری له یا علیه نامزدهای انتخابات پذیرفتنی نیست، گفت: از بازرسان انتخابات انتظار می‌رود با دقت تمام و به دور از هر گونه انفعال به وظایف محوله خود عمل کنند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، تراب محمدی، پنجشنبه، هفتم تیرماه، در گردهمایی بازرسان انتخاباتی استان با تبریک ولادت با سعادت امام موسی ابن جعفر (ع) افزود: بازرسان انتخابات باید به وظایف خود دقیق و آگاه باشند.

وی خطاب به آنان بیان کرد: نگاه تان به وظایف تان صوری نباشد و با جدیت و با رصد جزییات در شعب اخذ رای حضور داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهید له یا علیه هیچ یک از نامزدها سوگیری شود، ادامه داد: قبلاً نیز بارها تاکید کرده‌ایم که مجریان انتخابات حق سوگیری ندارند.

محمدی افزود: نامزدهای محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات شان را انجام داده و برنامه‌هایشان را اعلام کرده‌اند و مردم نیز از آن آگاه شده‌اند و بر این اساس نامزد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه علاقه عوامل، مجریان و بازرسان انتخابات به نامزد مورد نظرشان نباید باعث سوگیری در آنان شود، اضافه کرد: شما باید حافظ سلامت انتخابات باشید، منفعلانه عمل نکنید و بر طبق دستورالعمل ابلاغی هر گونه اتفاق در شعبات اخذ رای را گزارش کنید.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: صرف حضور بازرسان وزارت کشور در شعبات اخذ رای ضامن سلامت انتخابات است.

وی افزود: همه ما برای مشارکت حداکثری می کوشیم و از ساعات باقیمانده نیز باید برای تحقق حداکثری آن بهره ببریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه هدف نظام جمهوری اسلامی، برگزاری انتخاباتی پرشور برای افزایش اقتدار آن و توسعه و آبادانی کشور است، گفت: ملت ایران بصیرت بالایی دارد و نامزد مورد نظر خود را انتخاب خواهد کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.