موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک موسسه غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز پملب شد.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، «صمد حضرتی» افزود: پرونده تخلف این موسسه را کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

وی اظهار کرد: شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز به این پرونده رسیدگی کرد و با بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارایه نشدن مدارک قانونی، اتهام ایجاد موسسه غیرمجاز را محرز و علاوه بر ضبط ملزومات، حکم پلمب محل موسسه را صادر کرد.

قاچاقچی پوشاک در بناب به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین گفت: قاچاقچی البسه و پوشاک در بناب به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حضرتی، ادامه داد: این پرونده را ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودروی سواری پژو در این شهرستان کشف و پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی یادآور شد: شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بناب به پرونده این قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

حضرتی، ادامه داد: شعبه با بررسی پرونده و به دلیل ارایه نشدن مدارک قانون، اتهام خرید خارج قاچاق را محرز و متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.