اجرای عملیات بازسازی کارخانه تولید کمپوست شهرداری تبریز

درپی خلع ید پیمانکار قبلی کارخانه تولید کمپوست شهرداری تبریز و تحویل مجموعه به این سازمان و توقف تولید در این مجموعه که موجب فرسودگی و تخریب کلی و تحمیل خسارت‌های زیان‌باری در طول چند سال به این مجموعه شده بود، عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی ماشین‌آلات تولیدی کمپوست وارد فاز اجرایی شد.

حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز درباره اجرای این طرح، گفت: بهسازی و بازسازی کارخانه کمپوست وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده و همزمان با تخلیه و انتقال پسماندهای غیرقابل تبدیل به مرکز دفن، برنامه بازسازی و بهسازی خطوط بازیافت و تولید کمپوست وارد فاز عملیاتی شد.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، وی با اشاره به ضرورت کاهش حجم زباله با توجه به سیاست‌های کلان شهرداری، افزود: طرح بازسازی و ایجاد کارخانه تولید کمپوست شهرداری با هدف کاهش روزانه ۲۵۰ تا ۴۰۰ تن حجم زباله تولیدی و تفکیک و بازیافت و ایجاد چرخه ارزش پسماند صورت گرفته و همزمان با بازسازی ماشین‌آلات تولیدی، عملیات عمرانی و محوطه‌سازی و کاشت فضای سبز و همچنین تکمیل خطوط تولیدی پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است. امیدواریم با اتمام این طرح شاهد کاهش حجم قابل توجهی از پسماندهای تولیدی و ایجاد چرخه ارزشی و اقتصادی پسماند باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.