مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی از سنگینی سبد خودروهای تجاری تراکتورسازان خبر داد؛

آغاز تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی در تراکتورسازی تبریز

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران – تبریز گفت: خطوط تولید خودروهای تجاری با تناژ ۶ و ۹ تن امسال در مجموعه تراکتورسازی استارت خورده است.
“مصطفی وحیدزاده” با اشاره به راه‌اندازی خط مونتاژ و تولید خودروهای تجاری به دست رئیس‌ جمهور شهید طی سال گذشته افزود: این خط تولید به همت کارکنان و مدیران شرکت خودروسازان دیزلی تراکتورسازی با تمام توان در بحث تولید به فعالیت ادامه می‌دهد و در جهت توسعه فعالیت نیز امسال تولید خودروهای یاد شده را به جمع سبد محصولات خود اضافه کرده است.
وی ضمن تأکید به راهبُرد تنوع‌ بخشی تولیدات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با عنوان ۵۰ × ۵۰ و خارج‌ شدن این مجموعه از تولید تک‌ محصولی اظهار داشت: در این راستا و ورود به کسب‌ و کارهای نوین، تولید انواع خودروهای تجاری در برنامه کاری گروه صنعتی تراکتورسازی قرار گرفت که خوشبختانه با توجه‌ به استقبالی که از سوی مصرف‌ کنندگان و متقاضیان حقیقی و حقوقی برای این محصولات صورت‌ گرفته توسعه و تنوع‌ بخشی به تولید این نوع محصولات نیز در برنامه کاری قرار گرفته است.
وحیدزاده، نگاه صادراتی در تولید این نوع محصولات را نیز یادآور شد و تاکید کرد: با توجه‌ به شرایط تحریمی و نیازی ارزی که در سطح کشور وجود دارد خط و مشی صادراتی نیز برای خودروهای تجاری تولیدی در تراکتورسازی تعریف شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.