رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

پزشکیان به اقوام رنگارنگ کشور اعتقاد دارد

عصرآزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی گفت: ایشان معتقد به تشکیل کشور از اقوام رنگارنگ و استفاده از ظرفیت‌ های تمام آنهاست لذا وضعیت فعلی ایجاب می‌کند تا مردم از هر زبان و قومیت در آن مشارکت نمایند تا با ملاحظه عدالت در بودجه، مسائل اجتماعی و اقتصادی، احقاق حقوق گذشته‌ های مردم آذربایجان جبران گردد.

“ابراهیم باقرزاده” در نشست خبری خود با اصحاب هنر و رسانه آذربایجان شرقی افزود: پس از تایید صلاحیت دکتر پزشکیان در سطح آذربایجان شرقی ۶۰ کمیته تخصصی در سطح این استان و با تمام اقشار ستادها تشکیل یافت و اصناف، اشخاص و حضور پرشور بانوان را در ستادها حاضر بودیم.
وی ادامه داد: در مرحله اول، انتخابات با موفقیت کامل و ستادها در سلامت بی نظیر به فعالیت پرداختند و در نتیجه دکتر پزشکیان با رای بالا به مرحله دوم راه یافت.
باقرزاده خطاب به سایر نامزدهای پوششی تاکید کرد: برخی افراد در مرحله اول به عنوان افراد کمکی آمده بودند و قصد شرکت در گردونه رقابت های ریاست جمهوری نداشتند لذا همگان دیدند که در مناظره ها آقای پزشکیان تنها بودند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات، تعیین سرنوشت است و در مرحله دوم انتخابات “برای ایران” با حضور آحاد مردم برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهیم کرد اظهار داشت: دکتر پزشکیان مسئولیت های مختلفی در کشور داشته و هیچ وقت محل سکونت خود را ترک نکرده، همانند سایرین پایتخت نشین نبوده و همواره با مردم زنده است.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای انتخابات سالم، اقناع فکری مردم مورد نیاز است تا به دغدغه های جامعه پاسخ داده شود تاکید کرد: از پزشکیان اخلاق تندی انتظار نمی رود، دروغگو نیست و اهل اجماع و وحدت است، معتقد به حرکت پوپولیستی نبوده و صریح و صادق است.
باقرزاده به مسائل مهمی همچون FATF  پرداخت و گفت: این قضیه از جمله مسائلی است که در معیشت مردم نقش اساسی خواهد داشت لذا او طرفدار ارتباط با دنیا بوده و خانواده را محور زندگی جامعه و سلامت را یکی از مولفه های اصلی می داند، به گشت ارشاد معتقد نیست و با خشونت مخالف است.
وی با اشاره به اینکه چندین نفر از شخصیت های حقیقی ستاد آقای قالیباف به سمت ستاد دکتر پزشکیان آمده و درخواست تشکیل ستاد را داشتند خاطرنشان کرد: مردم قهرمان آذربایجان باید نقش تاریخی خود را ایفا کرده و انتظار می‌ رود فرزند خود را تنها نگذارند و در مرحله دوم با حضور پرشور خود و دعوت از دیگران رای خود را به صندوق بیندازند.
باقرزاده، انتخابات را صحنه تعیین سرنوشت کشور برای چهار سال آینده و در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیار مهم دانست و افزود: مشارکت بالای مردم می تواند دولتی مقتدر و صاحب امتیاز تشکیل دهد لذا باید توجه داشت که برای پیروزی در مرحله دوم باید میزان مشارکت به طور قابل توجهی افزایش یابد که این موضوع جز با اقناع افکار عمومی و تلاش رسانه ها میسر نخواهد شد.
رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه او، مخالف گشت ارشاد و برخوردهای خشن با مردم و به ویژه زنان است گفت: انتخابات در ایران باید به سویی حرکت کند که برگزاری آن به خود مردم سپرده شود زیرا دخالت‌هایی که در برخی از مساجد و مدارس در حین پروسه رای گیری انجام می‌گیرد مناسب کشور نبوده و در حالی که باید قانون اجرا شود اما برخی از اداره کنندگان حوزه‌های شعب رای گیری حتی به توصیه‌های فرماندار نیز گوش نمی‌دهند!
وی با ذکر این نکته که کمپین مسعود پزشکیان همانا همراه کردن هر نفر توسط یک شهروند است یادآور شد: با تبیین مشارکت مردم می‌توان به برنامه‌های آینده جامعه توسط رئیس جمهور منتخب امیدوار بود زیرا ایشان همواره بر وفاق ملی تاکید دارند.

باقرزاده در پاسخ به سوال خبرنگار “عصر آزادی” که از وی درباره برنامه مسعود پزشکیان در خصوص تاسیس فرهنگستان زبان و ادبیات تورکی، نجات دریاچه اورمیه، رسیدگی به مشکلات بخش خصوصی استان‌های صنعت محور و نیز وضعیت معادن و کشاورزی منطقه شمال غرب کشور سوال کرد نیز پاسخ داد: ایشان معتقد به تشکیل کشور از اقوام رنگارنگ و استفاده از ظرفیت‌ های تمام آنهاست لذا وضعیت فعلی ایجاب می‌کند تا مردم از هر زبان و قومیت در آن مشارکت نمایند تا با ملاحظه عدالت در بودجه، مسائل اجتماعی و اقتصادی، احقاق حقوق گذشته‌ های مردم آذربایجان جبران گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.