مظفری زاده: اخباری پیشنهاد تمدید قرارداد تراکتور را رد کرد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: آخرین مبلغ پیشنهادی تراکتور به آقای اخباری 20 میلیارد تومان برای یک فصل بود که توسط ایشان رد شد.
عصرآزادی آنلاین: سعید مظفری زاده در مورد اظهارات جدید دروازه بان سابق تراکتور گفت: استناد به بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، آقای اخباری همه ساله خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده که آقای زنوزی نیز به منظور حفظ روحیه و ارزش این بازیکن و همچنین علاقه هواداران به او، با درخواست‌هایش موافقت کرده است
به طوری که طی توافق الحاقی در سال دوم، قرارداد این بازیکن به یک میلیارد و 300
میلیون تومان  (2.3 برابر)،
طی توافق الحاقی در تاریخ 14 اسفند ماه سال 1399، قرارداد این بازیکن به سه میلیارد و 200 میلیون تومان (2.2 برابر)،
طی توافق الحاقی در تاریخ11 شهریور ماه سال 1400 قرارداد اخباری به پنج میلیارد و 200 میلیارد تومان (3.2 برابر)
و طی توافق در تاریخ 30 شهریور ماه سال 1401، قرارداد این بازیکن به مبلغ 9 میلیارد تومان (پنج برابر) افزایش یافته است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: با توجه به اسناد موجود در واحد امور مالی باشگاه،
450 میلیون تومان در سال اول
یک میلیارد و 300 میلیون تومان در سال دوم، سه میلیارد و 200 میلیون تومان در سال سوم، شش میلیارد و 25 میلیون تومان در سال چهارم با احتساب آپشن‌ها و بیش از 13 میلیارد تومان در سال پنجم با احتساب آپشن‌ها به حساب معرفی شده از سوی وی واریز شده است.
مظفری‌زاده همچنین اظهار داشت: براساس قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور می‌توانست محمدرضا اخباری را مجاب کند تا روز پایان قراردادش با همان مبالغ درج شده در قرارداد منعقد شده در تاریخ 26 دی ماه سال 97 بازی کند.
وی در واکنش به ادعای اخباری درباره مبلغ پیشنهادی تراکتور برای تمدید قرارداد، توضیح داد: طی تماسی با مدیرعامل سابق باشگاه و بنا بر اعلام ایشان، آخرین مبلغ پیشنهادی تراکتور به آقای اخباری 20 میلیارد تومان برای یک فصل بود که توسط ایشان رد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.