مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان خبر داد؛

بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار آذربایجان شرقی کلید خورد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: به همت اداره کل نوسازی مدارس و گروه های جهادی، طرح شهید عجمیان ۲ موسوم به طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار در سطح آذربایجان شرقی کلید خورد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در آیین افتتاح طرح شهید عجمیان که طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار است گفت: بسیار مفتخریم که امروز مرحله دوم طرح شهید عجمیان را برای سال دوم افتتاح می کنیم و امیدواریم تا دست در دست هم با همکاری همه ارکان ها، این طرح را به سرانجام برسانیم.
فرهاد فرهودی افزود: امروز به یمن وجود دانش آموزانی آینده ساز در جمهوری اسلامی، هم قسم و متحد شدیم تا لحظه ای را از دست نداده و مدارس مناطق محروم را بهسازی و شاداب سازی کنیم.
وی اضافه کرد: اکنون کمتر از ۳ ماه برای اتمام این طرح وقت داریم و لذا از هم اکنون ثانیه به ثانیه برای کارکنان نوسازی مدارس زمانی یسیار ارزشمند است، ما سرباز این نظام، این انقلاب و کشور هستیم و با قاطعیت و محکم تر از همیشه برای بهبود فضاهای آموزشی تلاش خواهیم کرد تا در یک مهر لبخند مهربانی را بر لب دانش آموزان بنشانیم.

فرهودی در پایان اظهار داشت: ما خادمان و جهادگران به مثابه سال قبل و بیشتر از قبل با همیاری و همکاری گروه های جهادی اهداف والای طرح را که مزین به نام شهيد والا مقام روح الله عجمیان شده با تحقق ۱۰۰ درصدی به سرانجام برسانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.