استاد دانشگاه:

مردم به ضرورت شرکت در انتخابات توجه کنند

استاد دانشگاه به اهمیت شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: اگر مردم عزیزمان از اهمیت انتخابات آگاه شوند و اشراف کامل داشته باشند که دشمن چه سوءاستفاده‌هایی از عدم شرکت در انتخابات می برد، قطعاً ضرورت شرکت در انتخابات برایشان دوچندان می‌شود.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، امین سلیمان، مردم را سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی دانست و افزود: دلیل گروهی از مردم در برای شرکت نکردن در انتخابات، نارضایتی از عملکرد بد برخی از مسئولان است که اتفاقا برای تغییر، باید در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند چراکه وزرا و رؤسای نهادهایی اجرایی مهمی، منصوب از جانب رئیس جمهور است.

وی به خدمات و عملکرد آیت الله شهید رییسی اشاره کرد و گفت: دولت مردمی سیزدهم خدمات ارزنده‌ای در سطوح و زمینه‌های مختلف از جمله ساخت مسکن، توسعه زیرساخت‌ها، اتمام پروژه های نیمه‌کاره، کاهش تورم و بهره‌مندی از نخبگان در دستگاه های اداری و اجرایی داشت و در این راستا نیز رییس جمهور آینده فارغ از هرگونه حزب و جناح سیاسی باید به این موارد توجه کند و ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

سلیمان، معیارهای انتخاب اصلح را تشریح کرد و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، رییس جمهور آینده باید مدیر و کارآمد، قوی برای مدیریت اجرایی، تفکر معقول و شجاعت در عمل، خستگی ناپذیر، خدمت جهادی، مردمی بودن، نیازسنجی از مشکلات مردم، باتدبیر و بصیر، عادل و مبارز با بی‌عدالتی باشد.

وی ادامه داد: حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور، دوری از منفعت های حزبی و گروهی، پایبندی به اقتصاد مقاومتی، استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح، پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی، خوددداری از پرداخت رشوه، پایبندی به اهداف ملت و ارزش های انقلاب اسلامی، خدمتگزاری به مردم، استکبار ستیز و شجاع در مقابل فشارهای دشمنان، مومن و باتقوا، ساده‌زیست و امانتداری، صداقت و راستگویی به ملت و ایمان به نظرات و توانایی های مردم از جمله شاخص و معیارهای انتخاب اصلح برای مردم است.

این استاد دانشگاه به کسانی که در دور اول انتخابات شرکت نکرده‌اند توصیه‌ای کرد و ادامه داد: انتخاب افراد صالح موجب تغییر و تحول خواهد شد و اگر بدنبال پیشرفت، توسعه و رسیدن به اهداف هستیم باید در کف میدان با حضور خود در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، موجب تغییر شد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.