رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز خبر دهد؛

آسفالت ریزی ۷،۵ کیلومتر از آزادراه تبریز – زنجان

عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز از اجرای روکش آسفالت هفت و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز – زنجان خبر داد.
“محمد مسیب زاده” با اشاره به مطالبه گسترده مردمی در خصوص مرمت و بهسازی آسفالت این آزادراه گفت: در عرض ۳ ماه گذشته ۷،۵ کیلومتر از آزادراه تبریز – زنجان روکش آسفالت شده و چندین پیمانکار در قطعات مختلف آزادراه در حال آسفالت ریزی هستند.
او با بیان اینکه با ۷۰۰ تُن آسفالت عملیات چاله پُرکنی و لکه گیری در محورهای مواصلاتی شهرستان تبریز انجام شده است افزود: با استفاده از ظرفیت داخلی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز یکهزار تُن آسفالت سرد تولید شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز اضافه کرد: در راستای آشکارسازی جاده‌ها در ساعات شبانه و ارتقای ایمنی تردد در جاده های تبریز، راهداران شهرستان ۲۰۰ کیلومتر خط کشی انجام دادند.

مسیب زاده تاکید کرد: تقاطع غیرهمسطح سردرود با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی، تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی بعثت با پیشرفت ۶۵ درصد و اصلاح و بازسازی ابنیه فنی کنارگذر غربی شهید باکری از جمله پروژه های در دست اجرای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تبریز است.
وی، تعریض و شانه سازی محور قدیم باسمنج به طول ۳ کیلومتر، احداث راه روستای مشیرآباد به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت ۶۰ درصد و مشارکت در تعریض و آسفالت راه روستای تازه کند به طول ۲ کیلومتر را از دیگر پروژه های روستایی راهداری شهرستان تبریز عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.