پیام قدردانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از حضور حماسی مردم در انتخابات؛

توسعه و پیشرفت ایران در سایه اتحاد عمومی

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ضمن تبریک به منتخب ملت ایران از حضور حماسی مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
در متن پیام اکبر فتحی که یک نسخه از آن در اختیار عصرآزادی قرار گرفته، آمده است: ملت بزرگ ایران در دو مرحله انتخابات ۸ تیر و ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضوری عزتمندانه، چشمگیر و مسئولانه که بیانگر هوشمندی، عزمی راسخ و همبستگی بود در آزمون سرنوشت ساز کشور، برگ درخشان دیگری را در دفتر تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.
مردم قدرشناس ایران به ویژه بهره برداران محترم بخش کشاورزی با حضور خود در پای صندوق های رای، کار ناتمام را تکمیل کرده و حماسه عظیمی خلق کردند و به همه دنيا فهماندند كه ملت ايران همچنان هوشيار، در صحنه و آماده دفاع از دستاوردهاي عظيم چندين ساله خود و پاسداري از حاصل خون شهداست.
این انتخابات، بار دیگر، فهم و آگاهی ملت ایران را به نمایش گذاشت. بدون شک برنده اصلی این انتخابات، ملت شریف، بصیر و زمان‌شناسی هستند که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌ های دشمنان، ثابت کردند که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۵ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.
اینجانب به عنوان نماینده خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک عرض می‌کنم. منتخب مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، فردی صادق، متخصص، انقلابی، عدالتخواه، پاکدست، میانه رو و ولایتمدار است که برای ایران به عرصه انتخابات وارد شد و با همراهی و اعتماد مردم به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران برگزیده شد. یقین دارم با توجه به منش رفتاری و سابقه اجرایی رئیس جمهور منتخب ، برای سربلندی و رفاه همه مردم تلاش خود را انجام خواهد داد و انتظار دارم در زمینه ارتقاء منزلت روستائیان و کشاورزان و رسیدن به امنیت غذایی پایدار ، بخش کشاورزی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشاورزی آذربایجان شرقی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به رئیس جمهور منتخب و به مردم عزیز ایران برای خلق این حماسه، اعلام کنیم که تا رسیدن به قله موفقیت به ویژه در بخش کشاورزی، همراه رئیس جمهور خواهیم بود.
فتحی در پایان این پیام، با آرزوی توفیق روزافزون برای منتخب مردم، اطهار امیدواری کرده در سایه اتحاد عمومی، ضمن توسعه و پیشرفت همه جانبه در ابعاد مختلف، امنیت و اقتدار ملی روز به روز تقویت شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.