معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد

طرح جامع ارزیابی عملکرد خدمات شهری مناطق تبریز اجرا شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اتمام ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد خدمات شهری و پیمانکار در مناطق دهگانه شهر تبریز خبر داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، هادی بدری با اعلام این مطلب گفت: ارزیابی عملکرد و فعالیت های خدمات شهری و پیمانکار مناطق دهگانه تبریز با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت، تقویت خدمات شهری در مناطق و رفع کاستی‌ها و نقاط ضعف خدمت‌رسانی در شهر به صورت دوره‌ای توسط ستاد معاونت خدمات شهری اجرا می‌شود.

 بدری افزود: نتایج ارزیابی کارشناسان ستاد مناطق خدمات شهری در پایان این دوره از ارزیابی‌ها به مناطق و شهردار محترم تبریز ارائه خواهد شد.

 معاون شهردار تبریز در خصوص آیتم‌های مورد نظر در ارزیابی‌ها افزود: بررسی وضعیت تنظیف و جمع آوری پسماند، لایروبی، امحاء آگهی، حذف موانع فیزیکی و بررسی وضعیت ساماندهی باکس ها در مناطق از آیتم‌های مورد نظر ستاد معاونت خدمات شهری در این ارزیابی‌ها است.

 وی افزود: از دیگر آیتم‌های مورد بررسی در این دوره از ارزیابی عملکرد معاونت‌های خدمات شهری دهگانه تبریز می‌توان به نحوه رنگ آمیزی و زیباسازی، وضعیت روشنایی زیرگذرها و نورپردازی روگذرها، لکه گیری و آسفالت، وضعیت سد معبر و تخلفات ساختمانی، وضعیت جمع آوری س‌گهای بلاصاحب و وضعیت سرویش بهداشتی سطح مناطق اشاره کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به اینکه وضعیت ظاهری کارگران و تجهیزات ایمنی و وضعیت نخاله و مصالح ساختمانی نیز از دیگر آیتم‌های مورد بررسی در این ارزیابی‌ها بود، گفت: هدف اصلی از ارزیابی‌های دوره‌ای حوزه خدمات شهری، ایجاد رقابت سازنده بین مناطق، شناخت نقاط ضعف و قوت اکیپ‌های خدمات شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان، رفع نقاط ضعف در عملیات‌ها و ماموریت‌های روزانه خدمات شهری و در یک کلام بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان است.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.