نماینده تبریز: مردم به دیدگاه پزشکیان اعتماد کردند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافت، گفت: مردم به دیدگاه‌ها و سیاست‌های کلی دکتر پزشکیان اعتماد کرده و رای دادند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، علیرضا نوین  ادامه داد: دکتر مسعود پزشکیان در مناظرات تلویزیونی، دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با مسائل مختلف مطرح کرد که بر اساس آن، رویکرد رئیس جمهور چهاردهم، حرکت در چارچوب نظام با اولویت اصلی خدمت به مردم است.

وی با بیان این‌که مباحث معیشت، سفره مردم، جوانان و مسکن باید در اولویت رسیدگی دولت باشد، اظهار کرد: دولت چهاردهم باید در کمترین زمان ممکن، کابینه خود را تشکیل دهد و در صحن مجلس شورای اسلامی نسبت به دریافت رای اعتماد نمایندگان مردم اقدام کند تا دولت هرچه سریع تر مستقر شود.

نوین با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان در دیدار با رهبر معظم انقلاب نیز راهنمایی‌هایی در خصوص روابط خارجی و مصلحت نظام دریافت کرده است، افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام تبریک خود تاکید کردند که باید از تمامی نیروهای سیاسی با سلایق مختلف برای هیات دولت استفاده شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم در چارچوب مباحث کلان، کار عملی برای خدمت رسانی به مردم در عمل آغاز شود.

طیف های سیاسی برای توسعه کشور دست به دست هم دهند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمامی طیف‌های سیاسی دست به دست هم دهند تا به شکل عملی و در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، برنامه‌های کلان مثل برنامه توسعه هفتم و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب، سرعت اجرای برنامه‌ها افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعیین بودجه سال ۱۴۰۴ آغاز می‌شود که باید بتوانیم در چارچوب برنامه توسعه هفتم، آن را تدوین کنیم بنابراین لازم است تا هیات دولت متشکل از وزرای توانمند یک دولت قوی تشکیل دهند.

مردم از شعار زدگی خسته‌اند

وی با بیان این‌که تشکیل کابینه بر اساس رویکرد دکتر پزشکیان انجام می‌ شود، پیشنهاد کرد: از روی کار آوردن نیروهای افراطی پرهیز شود و از نیروهای بی حاشیه که فقط برای کار بیایند استفاده شود زیرا مردم از شعارزدگی و گفتار درمانی خسته شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای فعال و بانشاط باید در کابینه حضور داشته باشند، گفت: اکنون مردم و جامعه منتظر خدمت رسانی هستند.

نوین با پیشنهاد اینکه چهره‌های سیاسی کاربلد، کاردان و به خصوص مردمی در هیات دولت به کار گرفته شوند، تاکید کرد: گفتمان دکتر پزشکیان، مقابله با بی عدالتی، فساد، تبعیض و به خصوص رانت است و دولت چهاردهم باید با تمامی این موارد مقابله کند.

مردمی بودن از ویژگی‌های مشترک دولت سیزدهم و چهاردهم

وی در خصوص اشتراکات دولت دکتر پزشکیان با دولت شهید رئیسی، گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های مشترک این ۲ دولت می‌تواند باشد زیرا دکتر پزشکیان چنین روحیه‌ای دارد و مسئولیت ریاست جمهوری هم‌چنین پرکاری، خستگی ناپذیری و تلاش مضاعف را نیز ایجاب می‌کند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با اتکا به نیروهای داخلی به خصوص نیروی جوان ، ارتباط مناسبی با کشورهای همسایه و دنیا برقرار کرده است و دولت چهاردهم هم باید در مسیر شهدای خدمت و شهید رئیسی که برای همه به عنوان الگوی مدیریت است، برنامه‌ها و هدف گذاری خود را انجام دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید رئیسی در مدت کمی توانست کنار مردم باشد و مشکلات را از نزدیک لمس کند که امیدواریم در دولت دکتر پزشکیان نیز شاهد آن باشیم.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.