مدیرکل کمیته امداد استان درباره پویش اطعام حسینی (ع) تاکید کرد؛

فعالیت ۵۰ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در آذربایجان شرقی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از فعالیت ۵۰ آشپزخانه برای طبخ و توزیع غذای گرم در قالب پویش اطعام حسینی(ع) این استان خبر داد.
“غلامعلی ملامهدی” با تشریح برنامه‌ های کمیته امداد در ایام محرم و صفر گفت: پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی از ابتدای محرم آغاز و تا پایان صفر ادامه دارد.
وی افزود: در قالب پویش اطعام و احسان حسینی حدود ۵۰ آشپزخانه با همکاری مراکز نیکوکاری و خیرین اقدام به طبخ غذا و توزیع بین فقرا و نیازمندان می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به پویش احسان حسینی به عنوان یکی دیگر از پویش‌های کمیته امداد در ایام محرم و صفر اضافه کرد: پویش احسان حسینی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تحت حمایت انجام می‌شود و آماده دریافت نذورات خیرین و نیکوکاران هستیم.
وی خاطر نشان کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #041*8877* یا از طریق شماره کارت 6037991199515127 کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.
ملامهدی همچنین به پویش جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرده و یادآور شد: مردم نوعدوست و خیرین می‌توانند از طریق سایت EKRAM.EMDAD.IR و یا مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد آذربایجان شرقی نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.