سرمربی مس سونگون ورزقان:

با تجربه بالای بازیکنان پیروز شدیم

حمید بی‌غم پس از پیروزی برابر سفیر گفتمان درخصوص شرایط بازی صحبت کرد.

عصرآزادی آنلاین: حمید بی غم پس از پایان بازی اظهار داشت: فوتسال خوبی بازی نکردیم ولی توانستیم از تجربه بازیکنانمان استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: همیشه بازی‌های اول لیگ سخت است، شما اولین اولویتتان این باید باشد که سه امتیاز بازی را بگیرید و واقعیت امر هم این است که ما امروز ذهنیت ما این بود که سه امتیاز بازی را بگیریم و برنده از این بازی بیرون رویم.

بی‌غم تصریح کرد: خدا روشکر توانستیم سه امتیاز این بازی را با تلاش بازیکنان بگیریم و مطمئنا ما روز به روز بهترخواهیم شد و امیدوارم که با کمک تماشاگران بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

سرمربی باتجربه مس سونگون درباره 5 خطا شدن تیمش و بهره گیری از تجربه بازیکنان ابراز داشت: به نظرم ما خیلی زود 5 خطا شدیم و ابتدا باید بررسی کنیم که در بازی‌های بعدی خیلی زود 5 خطا نشویم اما این موضوع نیز حاصل دوندگی بالای بازیکنان در زمین بود که با فشارهایی همراه بود که منجربه برخوردهایی می‌شد.

وی افزود: وقتی شما 4 الی 5 بازیکن بزرگ دارید از تجربه آن‌ها استفاده می‌کنید و می‌توانید سیزده دقیقه بدون خطا بازی را ادامه داده و حتی صاحب موقعیت هم شوید. به نظرم ما روی تک صحنه‌ها و لحظات کمی بهم ریخته بودیم ولی فوتسال بدی نبود اما به هرحال در فوتسال روز دنیا برای هرحریفی موقعیت به وجود می آید ولی در بعضی از صحنه ها ما باید بهتر عمل می‌کردیم.

بی‌غم در مورد لیگ امسال و پخش شدن ستاره هادرتیم های مختلف و خروج دوقطبی فوتسال در آستانه جام جهانی گفت: امسال لیگی است که بیرون از خانه نتیجه گرفتن خیلی سخت است. همه تیم ها خوب هستند.همین تیم سفیرگفتمان بسیار تیم قابل احترامی است و امروز هم خیلی خوب فوتسال بازی کرد.

وی تاکید کرد: مطئمئنا از این تیم بازی های بهتری نیز خواهید دید، بقیه تیم ها هم همینطوری هستند و نیمتوان گفت تیمی از پیش برنده است. لیگ امسال به شدت سخت است و این موضوع برای ما هم بهتر است.

سرمربی تیم مس سونگون در پایان خاطرنشان کرد: تبریز است و هوادارانش، هواداران پرشور تبریز در همه جا مشهور هستند. هر جایی که بروید شور آنها را می‌بینید در بعضی از سالن‌ها که می‌روید تماشاگران سالن ها رو پر می کنند ولی فشاری که در آن سالن‌ها هست مثل فشار سالن‌های تبریز نیست. ان‌شاالله ما با حضور هواداران هم زیباتر فوتسال بازی می‌کنیم و هم نتایج بهتری می‌گیریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.