انتصاب مدیر شعب منطقه خراسان رضوی بانک ایران زمین

در پی سفر مدیران عالی بانک ایران زمین به مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی، طی مراسمی با حضور معاونین استان، روسا و معاونین شعب و کارشناسان ستاد منطقه، رضا شهام فر به عنوان مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی این بانک معرفی شد.

 به گزارش عصرآزادی آنلاین، در این مراسم قدرت اله عبدالهی حضور هیأت سرپرستی و تصمیمات اتخاذ شده را گامی مهم برای ساماندهی بانک دانست و گفت: برنامه ریزی های هیأت سرپرستی با تلاش های صادقانه مدیران و همکاران بانک ایران زمین هم راستا شده است و تا به این لحظه نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به حضور مدیر جدید در منطقه، از تمامی همکاران خواست تا با تلاشی بیش از پیش و با تمام قوا در حوزه تجهیز منابع و جذب مشتریان جدید گام بردارند.

در ادامه وحید علیزاده مدیر امور شعب استان خراسان را استانی پویا در حوزه های اقتصادی و صنعتی با ظرفیت های مالی قابل قبول در سطح کشور دانست و گفت: با توجه به عملکرد مطلوب شهام فر در سمت پیشین و به پشتوانه حمایت همکاران شعب و ستاد و بهره برداری حداکثری از کلیه ظرفیت های منطقه، امید است شاهد نتایج درخشانی در منطقه باشیم.

مصطفی یزدانجو مدیر امور اعتبارات بانک ایران زمین در این مراسم ضمن تحلیل آیین نامه اعتباری سال ۱۴۰۳، همکاران را به جذب منابع از طریق اعطای تسهیلات مطمئن و خرد با احتساب میانگین کرد.

یزدانجو با اشاره به ظرفیت های استان در بخش خدمات، صنعت و اقتصاد از مسئولین شعب خواست تا توجه ویژه ای به اعطای تعهدات در زمینه صدور ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی داشته باشند.

در پایان رضا شهام فر ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیران عالی بانک، از همکاران خواست تا با تلاش مضاعف و برنامه ریزی صحیح، در جهت رشد و تعالی بانک اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.