فرماندار شهرستان هوراند مطرح کرد؛

روستای پشتو نماد خدمت انقلابی است

عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: فرماندار شهرستان هوراند گفت: روستای پشتو نماد خدمت رسانی انقلابی است که بعد از سال های سال، مسئولان دولت انقلابی شهید رئیسی در این روستا حاضر شده و خدمت رسانی کردند.
“توکل فرهادی” در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعهد انقلابی ما و عهدی که با شهدا بسته ایم، ما را موظف به تکمیل روند محرومیت زدایی از روستای پشتو می کند.
او با اشاره به اینکه شهید آیت الله آل هاشم در دیدار با رهبر انقلاب از کارهای انجام شده در پشتو گزارش دادند اضافه کرد: توجه عالی ترین شخص این کشور به روستاهای محروم و مردم کم برخوردار این انگیزه را در تک‌ تک نیروهای انقلابی ایجاد می کند که در بحث توجه به نقاط محروم پا پس نکشند.
فرماندار شهرستان هوراند، پشتو را خط قرمز فرمانداری دانست و تاکید کرد: در بحث راه که مهم ترین مشکل این روستاست، امسال ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب کردیم که با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تخصیص به موقع اعتبارات، گام های ارزنده ای برداشته شود.
فرهادی با اشاره به اینکه نیمی از راه پشتو از سمت روستا امسال ساخته خواهد شد خاطرنشان کرد: در نظر داریم به جای انجام عملیات عمرانی در کل راه، بخشی از آن را ساخته و به صورت آسفالته تحویل مردم دهیم.
او با بیان اینکه مردم روستای پشتو از نبود آب لوله کشی نیز رنج می برند یادآور شد: بودجه احداث مخزن و شبکه آب پشتو تخصیص یافته و اداره آب و فاضلاب شهرستان عملیات احداث را به زودی آغاز خواهد کرد.
فرهادی همچنین به تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای اجرای طرح هادی روستا اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این طرح ها روستای پشتو به نمونه بارز خدمت انقلابی در سطح کشور تبدیل خواهد شد.
فرماندار هوراند با اشاره به نبود محوطه و دیوار مدرسه روستا و قرار گرفتن آن در کنار راه، از احداث دیوار مدرسه شهید کریم زاده پشتو با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به منظور تامین امنیت و آرامش دانش آموزان خبر داد.
شایان ذکر است در دو سال گذشته به همت دولت سیزدهم، ۲۱ واحد مسکن محرومان در روستای پشتو ساخته شده، گاز شهری به روستا رسیده، راه در حال احداث بوده و آب لوله کشی نیز در دستور کار مسئولان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.