رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی:

گردشگران خارجی به دنبال فضای بوم گردی  هستند

اگر وجود ایرلاین ها طبق گفته های دوستان ضرر وزیان دارد پس دلیل وجود ایرلاین های متعدد در کشور چیست ؟
عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی – علیرضا نیاکان:
نشست خبری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با《موضوع صنعت‌گردشگری و چالش‌های پیش رو فعالان بخش‌خصوصی》 صبح روز دوشنبه اول مردادماه 1403 با حضور حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و خبرنگاران برگزار گردید.
در این نشست رفیعی اظهار داشت که اگر وجود ایرلاین ها طبق گفته های دوستان ضرر وزیان دارد پس دلیل وجود ایرلاین های متعدد در کشور چیست ؟؟؟نه تنها راه‌اندازی وتاسیس ایرلاین های پروازی که با خرید چند فروند هواپیمای مسافربری از رده  خارج شده صورت می‌پذیرد ضرر ندارد بلکه به سود خیلی از آقایان می‌باشد وازقبل این کار به کارهای دیگر نظیر کارخانه داری-هتلداری_باشگاه داری و….نیز می پردازند.
وی با اشاره به کابینه سیزدهم دولت شهید ریسی اظهار داشت بحث گردشگری برای شهید رئیسی خیلی أهمیت داشت به طوری که در تمام جلسات و برنامه‌هایی که با موضوع گردشگری برگزار گردید ریاست جمهوری شهید در آنها حضور داشتند امیدوارم که جناب آقای دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم به مسئله گردشگری اهمیت داده ودرانتخاب سفیران جمهوری اسلامی ایران ووزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی افرادی را انتخاب کنند که به گردشگران وصنعت گردشگری بیشتر اهمیت بدهند چراکه درآمد این صنعت مستقیم به جیب مردم می رود .
وی همچنین در بحث گردشگری اظهار داشت امروزه ذائقه گردشگران خارجی عوض شده و گردشگران به.دنبال هتل پنج ستاره و… نیستند بلکه به‌دنبال فضاهای بوم‌گردی هستند.
وی هم چنین اظهار داشت در کشور آلمان نماینده مقام معظم رهبری در مرکز اسلامی هامبورگ برای کودکان غزه دعا می کنند دولت آلمان ایشان رابابدترین وضعیت دستگیر و مورد شکنجه قرار داده وسپس دیپورت می‌کنند واز دست سفیرجمهوری اسلامی ایران دراین رابطه نیز هیچ کاری برنیامد.
وی همچنین اظهار داشت در بحث گردشگری وصنعت تروریست باکشورمصر قرارداد خوبی منعقد شده است که به زودی نتایج آن را خواهیم دید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.