کاتارو های آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند

عصرآزادی آنلاین: ، احد شاهین مربی تیم ملی کاتا ایران و از مربیان موفق استان که تمامی شاگردانش ملی پوش بوده و در مسابقات لیگ جهانی مدال کسب کردند، در گفتگو با نصر با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در بخش کاتا چهارم مرداد ماه به میزبانی تهران برگزار می شود و در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ورزشکاران باهم به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: پیش از این نیز سه بار اردوی انتخابی برگزار شده است که در مرحله پایانی ورزشکاران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهریور ماه به میزبانی  چین و فیلیپین برگزار می شود، آماده می شوند.
شاهین در خصوص ورزشکاران استان حاضر در این مسابقات عنوان کرد: در کاتا تیمی رده سنی نوجوانان و جوانان  متین فریمند، عطا رفیعی، علیرضا صمدی و امیرعلی میرزا زاده حضور خواهند داشت. در رده سنی امید  مبین جباری، در رده بزرگسالان کاتا انفرادی صدرا شیدزی پدیده کاتا ایران و در کاتا تیمی سهند اسلامی، صدرا شیدزی، مهدی شاهین، مهدی حق نظری و یحیی پیشزری نمایندگان آذربایجان شرقی در این مسابقات خواهند بود.
مربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به مسابقات جهانی سال گذشته بیان داشت: در مسابقات جهانی سال گذشته موفق شدیم  با حضور در شش تیم برتر مسابقات جهانی مجوز حضور در جام جهانی 2024 اسپانیا را دریافت کنیم که اول آذرماه برگزار می شود و امیدواریم دست پر از این مسابقات برگردیم.
احد شاهین در پایان با بیان اینکه کاتارو های آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند، تصریح کرد: با اولین حضور در مسابقات جهانی نتیجه بسیار خوبی بدست آمد و از سال گذشته برنامه ریزی شد تا در جام جهانی سال جاری عملکرد خوبی به ثبت برسانیم و تمامی این برنامه ها به اجرا درآمده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.