نیکزاد: دکتر پزشکیان معتقد به رفع مشکلات در تمام استان‌ها هستند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور منتخب معتقد به موضوع عدالت، رفع معضلات و مشکلات در تمام استان‌ها و مناطق مختلف هستند.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، نمایندگان اردبیل به همراه علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو کردند.

نیکزاد درباره این دیدار گفت: ما هفت نفر نماینده مردم شریف اردبیل به محضر دکتر پزشکیان رسیدیم و علاوه بر تبریک و آرزوی موفقیت آنچه که برای دولت آتی می‌تواند کمک کند را خدمت ایشان عرض کردیم.

وی ادامه داد: آنچه که مجلس و دولت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به همدیگر باید پیش ببرند را نیز عرض کردیم. در ادامه مباحث کلان که بیش از هفت مورد هم نبود، توسط نماینده های استان شرح داده شد و مجموع گزارش را با امضای نمایندگان تقدیم ایشان کردیم.

نیکزاد با اشاره به این که «دکتر پزشکیان به دنبال رفع معضلات و مشکلات استان‌ها است»، گفت: آقای دکتر هنوز دولت را تحویل نگرفته‌اند اما در حال بررسی مباحث هستند. ایشان معتقد به موضوع عدالت، رفع معضلات و مشکلات در تمام استان‌ها و مناطق مختلف هستند و به طور کلی جلسه خوبی با ایشان داشتیم.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.