محدودیت‌های پروازی مهرآباد برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور مشخص شد

راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: شرایط و محدودیت‌های مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد جهت برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، ابراهیم مرادی، عضو هیأت مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اظهار کرد: در جلسه‌ای که در سازمان هواپیمایی کشوری به ریاست رئیس این سازمان و با حضور تمامی اعضای مرتبط کشوری، لشکری و امنیتی برگزار شد، شرایط و محدودیت‌های مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد جهت برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.

مرادی در این خصوص گفت: “کلیه پروازهای VFR (پروازهای با دید) برای روزهای ۷ و ۹ مرداد ماه در داخل پایانه هوایی تهران تعلیق شد. همچنین، پروازهای فرودگاه مهرآباد در روز نهم مرداد ماه، همزمان با روز تحلیف، تا ساعت ۱۲ محلی به صورت عادی انجام خواهد شد. از ساعت ۱۲ محلی تا ساعت ۲۲ محلی این فرودگاه هیچ‌گونه پرواز ورودی داخلی نخواهد پذیرفت و تنها پروازهای داخلی خروجی از این فرودگاه امکان انجام خواهند داشت.”

وی همچنین تأکید کرد که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با کلیه مبادی کشوری، لشکری و امنیتی، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در تمام ساعات شبانه‌روز ۹ مرداد ماه آماده پذیرش پروازهای VIP خواهد بود. این تصمیمات به منظور تسهیل برگزاری مراسم تحلیف و تأمین امنیت لازم اتخاذ شده است و تا کنون بر اساس برآوردهای انجامی حداقل ۶۰ هیات دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.