تبریز میزبان مسابقات لیگ بین المللی رولر اسکی اسپرینت

عصرآزادی آنلاین: حسین فوطه بافان رئیس هیات اسکی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی تبریز از لیگ بین المللی رولر اسکی اسپرینت ۲۰۰ متر، گفت: این مسابقات در ۲ بخش بانوان آقایان و با حضور ۵۵ ورزشکار از ۱۲ استان شامل آذربایجان شرقی، تهران، البرز، همدان، خراسان رضوی، کرمانشاه، اردبیل، زنجان، لرستان، گیلان، مرکزی و مازندران از نهم تا دهم مرداد ماه ۱۴۰۳ در سه بخش اسپرینت ۲۰۰ متر، ۱۵ کیلومتر و ۱۵ کیلومتر کلاسیک در پارک باغشمال تبریز برگزار خواهد شد.
وی افزود: رولر اسکی ورزش میان رشته‌ای است و ورزشکاران در فصل‌های غیر از زمستان با آن تمرین می‌کنند و در فدراسیون جایگاه دارد و همچنین در فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.
فوطه بافان با بیان اینکه آذربایجان شرقی جز استان های سرآمد در رشته رولر اسکی است، بیان داشت: خوشبختانه استعداد های خوبی در این استان وجود دارد و سال گذشته سه نفر از ورزشکاران استان به مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی اعزام شدند.
رییس هیات اسکی استان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد میزبانی شایسته ای از ورزشکاران کشور بجا آوریم و تیم آسیا ژوله به نمایندگی از استان در این مسابقات حضور خواهد یافت و نفرات برگزیده سه دوره از مسابقات در مسابقات آسیایی تایلند حضور خواهند یافت.
گفتنی است این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ نهم و دهم مرداد ماه در پارک باغشمال تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.