تبریز میزبان بزرگترین مسابقات سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور

سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی در باشگاه شماره دو کارگران تبریز و با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان برگزار خواهد شد.

عصرآزادی آنلاین: ابوالفضل امیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی با اشاره به میزبانی این دوره از مسابقات در تبریز گفت: این مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان و با حضور 22 تیم در بخش بانوان و 26 تیم در بخش آقایان از سراسر کشور از نهم تا دوازدهم مردادماه سالجاری در باشگاه شماره دو کارگران تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار چشمگیری از این دوره از مسابقات بعمل آمده و به نوعی بزرگترین میزبانی مسابقات دارت کارگری کشور در تبریز برگزار می گردد.

امیدی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جز استان های سرآمد در رشته دارت کارگری کشور است، بیان داشت: خوشبختانه استعداد های خوبی در این استان وجود دارد و پس از برگزاری چندین دوره مسابقات انتخابی دارت قهرمانی کارگران استان که با استقبال بسیاری زیادی همراه بود مجبور شدیم با پنج تیم از استان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنیم.

رئیس هیات ورزش کارگری استان در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد میزبانی شایسته ای از ورزشکاران کشور بجا آوریم و از حمایت ها و همکاری های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات انجمن های ورزشی استان و مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران تبریز قدردانی نموده و امیدوارم بتوانیم در شان نام استان آذربایجان شرقی میزبانی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.