مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تاکید کرد؛

منطقه ویژه اقتصادی سهلان پیشران اقتصاد آذربایجان شرقی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، منطقه ویژه اقتصادی سهلان را به عنوان پیشران اقتصاد استان مطرح کرد.
“مسعود کردستانی” در جریان حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در بانک توسعه تعاون استان افزود: سهم مناطق ویژه و آزاد در رشد اقتصادی منطقه آذربایجان حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: چهره صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی حکایت از ظرفیت های بالای گمرکی در این استان دارد که منطقه ویژه اقتصادی و گمرک سهلان حکایت از این ظرفیت ها ست.
کردستانی با اشاره به ظرفیت های بانک توسعه تعاون در ارایه خدمات متنوع بانکی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های جدید ایجاد شده در بانک توسعه تعاون؛ این بانک می تواند کلیه خدمات مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی سهلان را ارایه دهد.
گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این منطقه گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون در ماه های اخیر خود را به عنوان یک بانک پویا و توانمند اثبات کرده است.
“سید روح الله قریشی” اضافه کرد: ارایه تسهیلات به بخش تولید به ویژه در منطقه سهلان از سوی بانک توسعه تعاون رضایت بسیار بالایی را بین واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بانک توسعه تعاون به بانک اول شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان تبدیل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.