دعوت از 97 ورزشکار استان آذربایجان شرقی به اردوی تیم های ملی در سال جاری

عصرآزادی آنلاین، حسن دهقان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت های حوزه قهرمانی گفت: در سال 1403 با توجه به برگزاری مسابقات المپیک 2024 ورزشکاران انگیزه زیادی برای کسب سهمیه این مسابقات داشتند و در همین زمینه تلاش کردند تا با درخشش در مسابقات انتخابی، به تیم های ملی راه یابند که در همین زمینه 97 ورزشکار استان در 4 ماه اول سال به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که از این تعداد 48 ورزشکار به عضویت تیم ملی درآمدند.
وی افزود: خوشبختانه امسال نیز به روال سال های گذشته مطابق با اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان میزبانی از اردوی های تیم ملی جهت پیشرفت ورزش استان در اولویت قرار داده شد و در چهار ماه ابتدایی سال 17 اردوی تیم ملی در استان برگزار شد.
دهقان با اشاره میزبانی از مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 80 رویداد ورزشی در استان برگزار شده  و علاوه بر آن 67 مورد اعزام به مسابقات و لیگ های کشوری صورت گرفته است. همچنین مهم ترین رویداد ورزشی استان که میزبانی از تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان است، 15 مهر ماه سال جاری در پنج مرحله و به میزبانی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.
رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان از بازرسی باشگاه های فعال در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان بازرسی از باشگاه های ورزشی است که امسال ضمن ثبت بیش از 1400 مورد بازرسی، 137 مورد اخطار برای باشگاه ها صادر  و در 5 باشگاه مختلف نیز پلمپ شد.
وی در پایان بیان داشت:   امسال بیش از 12 مجمع عادی و انتخاباتی با حضور روسا و دبیران فدراسیون ها برگزار و به صورت تخصصی ضمن تعیین تکلیف هیات ها، به وضعیت هیات های ورزشی استان رسیدگی شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.