همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت بر روی صحنه می رود؛

حضور مجدد “آ شیخ محمد” در تبریز

عصرآزادی/ سرویس فرهنگی: نمایش “آ شیخ محمد” به نویسندگی نادر ساعی ور و به کارگردانی علی مجید پور همزمان با ۱۴ مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز دوباره به روی صحنه رفت.
کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: این داستان برگرفته از زندگی مجاهد بزرگ دوران مشروطه، شیخ محمد خیابانی از فعالان سیاسی در دوره انقلاب مشروطه ایران است که بیانگر رشادت‌های دلیرمردان و خوی غیرت پرستی در مردان ایران زمین است.
“علی مجیدپور” با بیان اینکه شهید خیابانی در تبریز مظلوم واقع شده است افزود: از حمایت شهرداری منطقه ۶ تبریز که برای بیشتر شناخته شدن مردی که به خاطر مردم تبریز جانش را از دست داد سپاسگزاریم؛ امیدواریم استقبال مخاطبان نسبت به سال قبل بیشتر باشد چرا که امسال بخشی از عواید فروش بلیط به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پژواک اهدا خواهد شد.
از بازیگران این نمایش می توان به میثم حبیبی، احد مبصری، رحیم عباس زاده، امیر همتی اصل، امید پوررضا، میلاد جوادی، یاشار اسکندری، حسین قاسمی، فرزاد محمدزاده، جواد نظری، ابوالفضل جدیری، رضا خلیل پور، امیر عبدی، سهیل افسایی، رضا ربوی، محمد سالاری و میلاد نوری اشاره کرد.
شایان ذکر است نمایش “آ شیخ محمد”  تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر تبریز روی صحنه می رود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.