واکنش رقیب کره‌ای بعد از شکست‌دادن ناهید کیانی

کیم بعد از قهرمانی در تکواندوی المپیک عنوان کرد اهمیتی به رتبه‌بندی نداد و در جریان رقابت‌ها روی کار خودش متمرکز بود تا طلا بگیرد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در مرحله فینال رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ ناهید کیانی به مصاف تکواندوکاری از کره‌ جنوبی رفت و شکست خورد.

کیانی در این مسابقه برابر کیم یو جین از کره‌ جنوبی قرار گرفت و در دو راند نتیجه را واگذار کرد و به این ترتیب دستش از مدال طلا کوتاه ماند و به نقره بسنده کرد. کیانی در راند اول پنج بر یک نتیجه را واگذار کرد و در راند دوم هم ۹ بر صفر مغلوب حریفش شد.

کیم یو جین در نشست خبری گفت: رتبه بالا در تکواندو لزوم به این معنا نیست که شما خوب هستید. بنابراین به خودم گفتم که نباید از هم فروبپاشم. به خودم ایمان داشتم و واقعا به رتبه‌بندی اهمیت نمی‌دهم. به همین خاطر مدال طلا را به دست آورده‌ام. خیلی خوشحالم و می‌خواهم به خودم بگویم که خوب کار کردم.

او با بیان اینکه هدفش حضور در مسابقات جهانی سال آینده برای کره است، افزود: می‌خواهم در بازی‌های آسیایی طلا بگیرم و به گرنداسلم برسم و در مسابقات جهانی نیز مدال طلا را به دست بیاورم.

با مدال طلای کیم یو جین، تکواندوی کره جنوبی برای اولین بار پس از ۱۶ سال توانست طلای وزن ۵۷ کیلوگرم زنان را از آن خود کند.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.