تاج: تراکتور تنها یک تیم نبوده و جریانی در فوتبال کشور است

مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با حضور تاج رئیس فدارسیون فوتبال در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین، مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با حضور تاج رئیس فدارسیون فوتبال روز سه شنبه 23 مردادماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با تقدیر از رییس فدراسیون گفت: وزیر ورزش و جوانان در دیدار با امام جمعه شهید تبریز 3 درخواست فوتبالی مطرح کرده بودند که شامل تکمیل استادیوم 5 هزار نفری مرند، ترمیم چمن یادگار امام و احیای باشگاه ماشین سازی بود که امیدواریم خواسته های ایشان برآورد شود.
وی افزود: نهایت سعی ما ساتفاده از زیرساخت های فعلی در شهرستان های استان است و در کنار آن چندین زمین چمن مصنوعی به بهره برداری خواهد رسید.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد؛ باتوجه به مشکلات کم آبی سعی می شود زمین های چمن جدید بصورت مصنوعی باشد و سعی کردیم در شهرستان ها امکان بیشتری ایجاد کنیم.
وی همچنین با اشاره به آرزوی قهرمانی تراکتور در لیگ برتر تصریح کرد: امیدوارم این فصل بتوانم به آرزوی دیرینه خود برسم. همچنین درخواست داریم تا تیم های نظامی نیز احیا شوند تا همچون گذشته بتوانند از استعدادهای فوتبالی بهره مند شوند. همچنین آماده برگزاری دیدار تیم های ملی هستیم و ظرفیت آن را داریم. از رئیس فدراسیون نیز درخواست دارم سیستم VAR را در استادیوم یادگار امام راه اندازی کنند.
در ادامه تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال بخش زیادی از بار ورزش را یدک می کشد و نشاط اجتماعی ایجاد می کند. تراکتور هم فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه جریان است لذا نباید بار این تیم یک بخش به دوش بکشد بلکه تمام ارگان ها باید به این تیم کمک کنند.
وی بیان داشت: جلسه‌ای با ستاد نیروهای مسلح داشتیم و قرار شد تا موانع بحث سرباز قهرمان را حل کنیم، تعدادی از فوتبالیست‌ها سرباز هستند و باید در تیم‌های ملوان و فجر بازی کنند در حالی که این تعداد سرباز نمی‌توانند فقط در ۲ تیم بازی کنند و از سویی نیز نمی‌شود که فوتبالیست به پادگان برود.
وی با بیان این‌که برای بانوان ورزشی نویس، فضا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: امروز به ورزشگاه یادگارامام(ره) رفتم و دست مریزاد به آقای ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌گویم زیرا با توجه به وضعیت قبلی این ورزشگاه اکنون بسیار عالی شده است و حتی موتورخانه ورزشگاه مانند یک هتل است.

تاج ادامه داد: وضعیت چمن، ورزشگاه و رختکن‌های ورزشگاه بسیار خوب است و کمی ضعف هم مانند گیت‌ها وجود دارد که باید به سرعت حل شود. بازی‌ها در ورزشگاهی که نور، چمن و رختکن مناسب دارد ولی گیت و بلیت مشخص ندارند، بدون تماشاگر برگزار می‌شود مثلا ورزشگاه غدیر اهواز که تا زمان آماده شدن گیت، به عنوان میهمان بازی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.