رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

ضرورت واگذاری اجرای پروژه‌ها به دستگاه‌های صاحب صلاحیت‌ فنی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت واگذاری اجرای پروژه‌ها، به دستگاه‌های صاحب صلاحیت‌ فنی و نظارتی تاکید کرد.
“حیدر فتح‌زاده” در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‎های عمرانی آذربایجان شرقی افزود: اشکالات چارت سازمانی در حوزه فنی و اجرایی برخی از دستگاه‌های اجرایی موجب وارد آمدن آسیب به روند اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.
وی اضافه کرد: لازم است از ظرفیت و توان دستگاه‌های اجرایی مجرب و متخصص در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع پروژه‌ها استفاده شود.
فتح زاده با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم برخی از پروژه‌های نیمه تمام بعد از چند دهه بلاتکلیف رها شده‌اند ادامه داد: اگر دستگاهی نمی ‎تواند پروژه‌ای را به سرانجام رساند باید نسبت به واگذاری آن از طریق مولدسازی و سایر روش‌های موجود اقدام کند تا پروژه در هر صورت تعیین تکلیف شود.
وی متذکر شد: برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ارتباط مطلوبی با دستگاه‌های ستادی مرکز ندارند و به نظر می‌رسد برخی از پروژه‌های ملی به دلیل ضعف نظارت استانی، از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در عین حال بر ضرورت واگذاری اجرای پروژه‌ها، به دستگاه‌های صاحب صلاحیت‌ فنی و نظارتی تاکید کرد.

◾️نقش بنیادی جاده کلاله – جلفا در معرفی ظرفیت‌های بالقوه حریم رود ارس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان گفت: جاده کلاله – جلفا نقش بنیادی در معرفی ظرفیت‌های بالقوه حریم رود ارس و توانمندسازی ساکنان منطقه دارد.
فتح‌ زاده ظهر در حاشیه بازدید از جاده کلاله – جلفا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جاده به طول ۱۰۷ کیلومتر در حال احداث بوده و طی دو ماه اخیر زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان پایانه تامین شده است.
وی افزود: زمان اجرای این پروژه ۳۶ ماه تعیین شده و تا کنون پیشرفت فیزیکی مطلوبی نیز داسته است لذا جابجابی تاسیسات در مسیر احداث جاده با همکاری دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته و احداث جاده از چندین نقطه انجام می‌گیرد.
این مقام مسئول ابراز داشت: جاده کلاله – جلفا نقش بنیادی در معرفی ظرفیت های بالقوه حریم رود ارس برای سرمایه گذاری، جذب گردشگری، توانمندسازی ساکنین رود ارس و تسریع در حمل و نقل بین ایران و کشورهای منطقه خواهد داشت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در خاتمه خاطرنشان کرد: این پروژه جزو پروژه های پیشران توسعه در استان به شمار می‌رود و با جدیت و دقت تمام در حال اجراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.