مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

تبریز میزبان روابط عمومی های بنیاد مسکن سراسر کشور

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دوره آموزشی ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی استان های سراسر کشور از فردا – پنجشنبه – در تبریز آغاز می شود. 

“سعید رساپور” افزود: دوره آموزشی “اصول خبر نویسی و شیوه های نوین خبری و تولید محتوا” با حضور ۵۶ نفر از کارشناسان و‌ مسئولان روابط عمومی بنیاد مسکن استان های کشور روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در تبریز برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این دوره آموزشی دو روزه را آشنایی روابط عمومی های بنیاد مسکن با شیوه های جدید تولید محتوا و حضور فعال در عرصه اطلاع رسانی دانست و اضافه کرد: این‌ دوره آموزشی زیر نظر اساتید مجرب آذربایجان شرقی به صورت کارگاهی و با مشارکت فعال شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برگزاری دو‌ دوره آموزشی مختص روابط عمومی ها در طول سال خبر داد و تاکید کرد: زیرساخت های لازم برای تولید محتوای به روز و‌ مخاطب پسند در بنیاد مسکن وجود دارد و این آموزش ها می تواند توانمندی کارکنان روابط عمومی ها را برای استفاده از این ظرفیت ها ارتقا دهد.

رساپور خاطرنشان کرد: در حالی که در طول ۴۰ سال فعالیت بنیاد مسکن، اقدامات این نهاد به عنوان “کار در راه خدا” چندان رسانه ای نمی شد، بعد از تاکید مقام معظم رهبری به لزوم جهاد تبیین در خصوص اقدامات انجام شده و انتشار دستاوردهای نظام، تولید محتوا و خبری کردن اقدامات بنیاد مسکن هم بیش از پیش در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با پیگیری ها صورت گرفته، روابط عمومی های بنیاد مسکن استان ها بودجه اختصاصی دارند که ابلاغ شده و می توانند از آن بودجه برای پیشبرد اهداف رسانه ای بنیاد استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.