سیامک امیرخیزی:

موتورسواری و اتومبیلرانی از رشته های محبوب جوانان است

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی گفت: استقبال خوبی از این رشته بین هواداران را شاهد هستیم و این رشته ورزشی بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

عصرآزادی آنلاین، در مورد عملکرد هیات موتور‌سواری باید عنوان کرد که بین 3 هیات برتر فدراسیون کشور هستیم و هر روز بهتر از روز گذشته می شویم و امیدواریم روزی به رتبه اول برسیم.
وی گفت: زیرساخت ها و امکانات سخت افزاری هیات را افزایش دادیم و خوشبختانه شاهد رشد و شکوفایی هستیم و تا 6 سال پیش اثری از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در آذربایجان شرقی نبودیم، اما امروز جزو هیات‌های برتر کشور هستیم.
امیرخیزی تصریح کرد: 27 هکتار در مجموعه ورزشی یادگار زمین گرفتیم و مقرر شد 5 هکتار آن سریعا برای سخت پیست اقدام و فعالیت 3 رشته خود را به مکان جدید انتقال دهیم.

برگزاری مسابقات بین المللی

مسابقات بین الملی به شکل مطلوب سال گذشته در آذرشهر برگزار شد در حال مهیا کردن برای برگزاری دومین دوره این مسابقات می باشیم.
به شهرستان ها نگاه ویژه داریم خصوصا شهرستان های سراب کلیبر مراغه و آذرشهر که هیات های شان پرتلاش و در برگزاری مسابقات پیشتاز هستند و باید عنوان کنم 21 شهرستان های آذربایجان در کنار تبریز در امر آموزش و برگزاری مسابقات هستند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری مسابقت موتورها با حرکات نمایشی خبر داد.
وی تصریح کرد: در بخش بانوان نگاه ویژه ای داریم و آموزش بانوان هم در اتومبیلرانی و هم موتورسواری با توجه به استقبال زیاد در اولویت قرار دارد.

تشکیل کمیته بحران در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی

بعد از حادثه بالگرد شهدای خدمت، از طرف اینجانب پیشنهاد تشکیل کمیته بحران در هیات داده و آیین نامه آن برای تصویب به فدراسیون ارسال و با هلال احمر و اورژانس هم تفاهنامه ای برای امداد در مکان های صب العبور و یا شرایط آب و هوایی سخت توسط افرودها و یا موتورسواری های هیات منعقد شده است.
اول شهریور و در محل سقوط بالگرد همایش با مشارکت شهرداری و نهادهای شهرهای هریس، کلیبر و ورزقان برگزار خواهیم کرد و روزهای 8 و 9 نیز همایش موتورسواری و اتومبیلرانی در جلفا و در کنار ارس خواهیم داشت. در هفته دولت هم مسابقات کراس و افرود برگزار خواهد شد.
امیرخیزی در پایان گفت: سال گذشته رالی تاکسی برگزار کرده بودیم که استقبال خوبی از این رالی شد امسال دومین دوره و همچین رالی موتورسواری با مشارکت شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.