صعود به بلندترین قله کشور؛

کوهنورد تبریزی در ارتفاعات دماوند ناپدید شد

عصرآزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: روز جمعه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ امیر صفری ۳۸ ساله به همراه سارینا ۳۵ ساله زوج ورزشکار تبریزی و علاقه مند به کوهنوردی، به ارتفاعات دماوند صعود کردند اما متاسفانه از فردای آن روز در محدوده ضلع غربی این رشته کوه ناپدید شده و خبری از آنها در دست نبود.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، جمعیت هلال احمر در پی ناپدید شدن این زوج ورزشکار تبریزی که از غروب شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ از یکدیگر جدا شده بودند اطلاعی نداشته و مفقودی آنها را اعلام کرد.
طبق اطلاعات به دست رسیده، حوالی ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ سارینا – همسر امیر صفری – توسط یک کوهنورد در محدوده ضلع شمال شرقی دماوند پیدا شد اما، متاسفانه همچنان از وضعیت امیر اطلاعی در دست نیست.
سارینا که گویا در برخورد با یخچال ها و موانع طبیعی دچار مصدومیت شده بود پس از انتقال به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته و در حال حاضر در بیمارستان زیر نظر تیم پزشکی است و عملیات امدادی جهت یافتن همسر او ادامه دارد.
شایان ذکر است طبق برنامه ریزی های به عمل آمده توسط این زوج کوهنورد، آنها قرار بود روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ به شهر تبریز بازگردند اما به دلایل نامعلوم، یکدیگر را گم کرده و در طبیعت ناهموار رشته کوه دماوند گرفتار شدند.
در حالی که جستجو از طریق تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اکیپ های محلی ادامه دارد از کسانی که احیاناً امیر صفری را در محدوده ضلع غربی دماوند رویت کنند خواهشمند است با شماره های ۰۹۳۹۳۹۴۱۸۱۰ و ۰۹۱۲۶۰۱۷۴۸۳ تماس گرفته و خانواده صفری را از نگرانی زجرآور نجات دهند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.