مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد؛

آغاز اجرای “طرح مهر تعاون” بانک توسعه تعاون

عصرآزادی/ سرویس بانک و بیمه: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از اجرای “طرح مهر تعاون” در این بانک خبر داد.
“مسعود کردستانی” در گفتگو با خبرنگاران گفت: این طرح به منظور بخشودگی جریمه تأخیر تأدیه دین تسهیلات و تعهدات اجرایی در بانک توسعه تعاون اجرایی شده است.
وی ادامه داد: با عنایت به اثر بخشی اهرم های تشویقی در بازگشت منابع و تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری و با هدف مساعدت و حمایت از تعاونگران و مشتریان و با توجه به فرا رسیدن پانزدهمین سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون و همچنین در پیش رو بودن هفته دولت تعاون و بانکداری اسلامی طرح بخشودگی جریمه تاخیر تادیه و دین مطالبات بانک در قالب طرح مهر تعاون اجرا می شود.
کردستانی اضافه کرد: بر این اساس، آن دسته از مشتریانی که بدهی سررسید شده خود نزد بانک توسعه تعاون را از این تاریخ لغایت ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ به صورت یکجا پرداخت کرده و از این طریق بدهی خود را به روز یا تسویه نمایند مشمول این طرح می شوند.
وی تاکید کرد: با اجرای این طرح مانده کل ۶ درصد جریمه تاخیر تادیه دین ناشی از اعطای تسهیلات و اعتبارات اسنادی ریالی و مانده کل جریمه تاخیر تادیه بدهی ناشی از ضمانت نامه های ریالی قابل بخشودگی است.
کردستانی خاطرنشان کرد: بخشودگی مانده ۶ درصد وجه التزام تأخیر تأدیه دین تسهیلات اعطائی از محل قراردادهای ارزی صندوق توسعه ملی صرفاً با اخذ مجوز از صندوق یاد شده و با هماهنگی امور مالی امکانپذیر می باشد.
وی در پایان اظهارات خود متذکر شد: جهت سهولت در اجرایی شدن این طرح اختیار بخشش به کلیه کمیته های وصول مطالبات شعب تفویض شده است لذا مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این طرح حداکثر تا تاریخ یاده شده به شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.