اسکوچیچ: تراکتور نوید تیمی پُرقدرت در لیگ را می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و تراکتور نوید تیم قوی و پُرقدرت در لیگ را می‌دهد.
عصرآزادی آنلاین، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: بعد از این بازی که از تیم‌مان دیدم، از نتیجه بازی صد درصد راضی نیستم. عملکرد تیم باعث افتخار بود و از بازی بازیکنان رضایت دارم. آنان هر چه در توان  داشتند را ارایه کردند. تیم ما به خوبی پرس کرد و مدت‌ها بود تیمی در لیگ ایران این چنین از بالا پرس نمی‌کرد. موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم و من هم مثل بازیکنان ناراحت هستم.
سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: شروع لیگ بود و انرژی خوبی با هواداران ساختیم و این موضوع ارزشمند بود و از آنان تشکر می‌کنم که امروز کنارمان بودند و از اینکه نتوانستیم خوشحالشان کنیم، ناراحت هستم. گل ساده‌ای دریافت کردیم. بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. هواداران هم دیدند که تراکتور نوید تیم‌ قوی و پرقدرت در لیگ را می‌دهد.
وی با بیان اینکه فوتبال خالی از اتفاقات نیست، گفت: یادمان نرود در مقابلِ پرسپولیس بازی می‌کردیم که تیم قدرتمندی است و با کوچکترین اشتباه مجازاتمان می‌کند. امروز بازیکنان زحمت کشیده، پرس کردند و با ابتکار عمل بازی را در دست گرفتند. یک لحظه اشتباه کردیم و تمرکز تیم از دست رفت. به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم.
سرمربی تراکتور در خصوص اینکه آیا تیم به جذب مهاجم نیاز دارد؟ بیان کرد: دروازه‌بان حریف توپ‌های زیادی مهار کرد و عملکرد خیره کننده داشت. شوت‌های در چارچوب زیادی داشتیم و برای من خلق موقعیت مهم است که نشان می‌دهد فوتبال رو به جلو ارائه دادیم. به نظرم خلق موقعیت از به ثمر رسیدن آن مهم‌تر است. اتفاقات فوتبال است و امروز شانس با ما یار نبود. روی نیمکت مهاجمان آماده‌ای مثل مهدی عبدی داشتیم که فرصت بازی پیدا نکرد.  اگر ما آن گل را دریافت نمی‌کردیم، این سوال مطرح نمی‌شد. من هم دوست داشتم با پیروزی زمین را ترک کنیم. عملکرد تراکتور جایی برای انتقاد باقی نگذاشت و من هم پشت بازیکنانم هستم.
اسکوچیچ خاطرنشان کرد: باتوجه به قوانین دست و پاگیر نقل و انتقالاتی همچون سقف قرارداد، یارگیری در این مقطع از فصل آسان نیست. اگر بازیکنی پیدا کنم که می‌تواند به تیم کمک کند، استقبال می‌کنم.
وی افزود: آقای زنوزی تلاش می‌کند و دست مرا باز گذاشته تا بازیکنی که می‌خواهم را جذب کنیم. صرفاً نمی‌خواهم از روی رفع تکلیف و به صورت هیجانی بازیکن جذب کنیم. من دو روز قبل از آغاز تمرینات به ایران آمدم و اگر فرصت بیشتری داشتم، شاید تیمی بهتر از این هم می‌ساختم. آوردن مهاجم، هیجانی نخواهد بود تا بی‌ثمر نباشد. مالک آزادی عمل گذاشته و هر موقع حس کنم بازیکنی می‌تواند به تیم کمک کند، او را جذب می‌کنیم اما در این مقطع، بازیکنان به سختی به ایران می‌آیند.
وی ادامه داد: نکته‌ای دیگر باید متذکر شوم. اگر بازی را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که تمامی بازیکنان از پست‌های مختلف در موقعیت گلزنی قرار گرفتند و ضعف مهاجم نداشتیم. تیم متکی به مهاجم و یک باریکن نیست.
اسکوچیچ در خصوص وجود کمک داور ویدیویی، اظهار داشت: این تکنولوژی در همه جای دنیا استفاده می‌شود و باعث بهتر شدن قضاوت‌ها خواهد شد. باید به افرادی که این کار را انجام می‌دهند، اعتماد کرد؛ البته حس می‌کنم قضاوت‌های سلیقه‌ای، می‌تواند در VAR هم دخیل شود.
وی در خصوص استقبال صد هزار نفری هواداران، اظهار داشت: دوست داشتم هواداران بعد از بازی رختکن ما را می‌دیدند. ناراحتی در چهره بازیکنان مشخص بود. ناراحتی آنان بیشتر به خاطر این بود که نتوانستند پیروزی را به هواداران هدیه دهند. می‌خواستیم زحمات هواداران را جبران کنیم. هنوز ابتدای فصل است و مسیر طولانی در پیش داریم. هواداران می‌توانند به تیمشان امیدوار باشند.
اسکوچیچ خطاب به هواداران تراکتور گفت: از همه شما سپاسگزارم. حس بسیار خوبی از حمایت شما گرفتیم. امیدوارم به حمایتتان تا آخر فصل ادامه دهید و ما هم از دل و جان برای شما مایه می‌گذاریم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.