برگزاری مراسم اختتامیه لیگ انفرادی کیوروگی تکواندو آذربایجان شرقی در تبریز

عصر آزادی/ سرویس ورزشی: مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ انفرادی کیوروگی تکواندو آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین، مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ انفرادی کیوروگی تکواندو آذربایجان شرقی “یادواره شهید وحید نومی گلزار” با حضور تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، فیض الله نفجم سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان، مهدی نوائی سرپرست هیات تکواندو استان، غلامرضا احمدی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز و جمعی از مسئولین ورزشی استان و همچنین پیشکسوتان و مربیان و داوران و ورزشکاران در سالن آمفی تئاتر مجتمع رفاهی صدرا تبریز برگزار شد.

در این مراسم مهدی نوائی ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین برنامه افزود: با هماهنگی های صورت گرفته قرار است شهر تبریز میزبان اردوی تیم های ملی پاکستان و لبنان خواهد بود.

سرپرست تکواندو استان آذربایجان‌ شرقی عنوان داشت: طی روزهای اخیر تبریز میزبان اردوی تیم ملی پسران تکواندو نوجوانان کشور بود و قرار است اردوی تیم ملی نوجوانان در رده دختران نیز اردوی خود را در تبریز برگزار کنند.

نوائی اذعان کرد: در حال حاضر یوسف کرمی تنها مدال آور المپیکی آذربایجان شرقی سرمربی تیم‌تکواندو پاکستان است و فرزاد عبداللهی قهرمان جهان نیز سرمربی تیم‌ ملی لبنان بوده و قرار است این ۲ تیم اردوی آمادگی خود را در تبریز برگزار کنند و قطعا برگزاری چنین اردوهایی برای تکواندو استان مفید خواهد بود.

وی که در بازی‌های آسیایی دوحه قطر به مدال دست یافته بود از حضور تیم مردان استان در تورنمنت در دوحه قطر خبر داده و ابراز امیدواری کرد که شرایط حضور تیم بانوان هم در تورنمنتی در این کشور فراهم خواهیم کرد.

در این مراسم از سرمربی تیم‌ ملی نوجوانان استاد فیض الله نفجم، کادر فنی و همچنین اعضای تیم ملی تکواندو نوجوانان توسط نوائی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، خانواده محترم شهید وحید نومی گلزار با لوح و تندیس یادواره مسابقات و اعضای هیات رئیسه هیات تکواندو استان، عوامل اجرائی برگزاری مسابقات لیگ انفرادی استان، مربیان برتر، داوران برتر و همچنین تکواندو کاران برتر در اوزان مختلف رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با اهداء لوح و جوایز نقدی تجلیل شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.