آقای زنوزی یک بار هم به خبرنگاران بومی اعتماد کنید

حضور تعداد زیاد خبرنگاران تهرانی در بازی تراکتور با پرسپولیس، شائبه هایی را به دنبال داشت.
عصرآزادی آنلاین: چند روز قبل از بازی تراکتور با پرسپولیس، زنوزی مالک باشگاه تراکتور در یک فایل تصویری رسانه های پایتخت را رنگی خطاب کرده که قصد  دارند برای تراکتور حاشیه سازی کنند و فدراسیون را نیز تهدید کرد که در صورتی که تحت فشار این رسانه ها حکم صادر کند، پشت پرده فوتبال را افشا خواهد کرد.
هر چند رای کمیته انضباطی در مورد بیرانوند پیش از بازی تراکتور با پرسپولیس صادر نشد، اما در اتفاقی بی سابقه تقریبا تمامی رسانه های ورزشی فعال  تهران با وجود داشتن خبرنگار در تبریز، خبرنگاران و عکاسان خود را روانه تبریز کرده بودند.
یک رسانه محلی مدعی شده که این نفرات با هزینه باشگاه تراکتور شامل تامین بلیت پرواز و هتل راهی تبریز شدند، در حالی که همین رسانه ها خبرنگاران فعالی در تبریز دارند که همواره بازی های تراکتور را پوشش می دهند.
پیگیری سرویس ورزشی عصرآزادی از صحت و سقم این موضوع از سوی افراد مرتبط باشگاه تراکتور نتیجه ای در برنداشت و باشگاه تراکتور هیچ واکنشی هم به این مطلب نشان نداد.
بر فرض درست بودن این موضوع باید از مالک باشگاه تراکتور پرسید چرا در چنین بازی حساسی به خبرنگاران “به قول خودش رنگی” اعتماد کرد؟ شناسایی خبرنگاران تبریزی که همیشه حامی تراکتور بودند حداقل از طرف مدیر رسانه ای باشگاه که از همین جایگاه  خبرنگاری به این پست رسیده کاری سخت نبوده و نیست.
عوامل رسانه ای باشگاه تراکتور حتما به این امر واقف هستند که پل ارتباطی شان با خبرنگاران بومی می تواند در بزنگاه بسیاری از حاشیه سازی های رسانه های پایتخت را خنثی کند و این اعتمادسازی باید از طرف رسانه باشگاه تراکتور تا به امروز شکل می گرفت.
همین امروز باشگاه تراکتور مطلب مجری برنامه تلویزیونی سلام تهران را کذب خوانده و عنوان کرد از وی شکایت خواهد کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.