تبریز صاحب خانه‌ای ۳ هزار نفری هندبال می شود

عصرآزادی آنلاین: یوسف قوام لاله گفت: سالها بود که هندبال استان از نبود یک سالن تخصصی رنج می برد و این موضوع با حمایت مدیرکل محترم استان آقای ستوده نژاد محقق شد.
وی با ابراز خرسندی از این اتفاق مبارک برای هندبال تبریز و استان  تصریح کرد: هندبال در استان آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی دارد و با توانمندی‌های خوبی که در این رشته ورزشی هست و پتانسیلها و استعداد های نابی که در نوجوانان و جوانان این خطه سراغ داریم امیدواریم  با افتتاح خانه هندبال  یکبار دیگر شاهد پیشروی استان  در کشورباشیم.
وی تاکید کرد: حمایت مستقیم و پدرانه مدیرکل محترم از این رشته نوید بازگشت هندبال استان به روزهای خوش گذشته می دهد.
قوام ادامه داد: هیئت هندبال با استفاده از رهنمودهای مدیرکل محترم و تشکیل تیم مجرب و کارشناسان کارآزموده و البته تجربه پیشکسوتان گرامی، برنامه های مدونی برای ساختن آینده روشن برای هندبال استان دارد که با وجود سخت افزارهای لازم این افق روشن دست یافتنی تر است.
وی اذعان داشت: یکی از مهمترین دستاورد‌های مهم در پیشبرد اهداف هیئت  داشتن سالن اختصاصی  برای رشته هندبال بود که بحمدالله محقق گردید.
شایان ذکر است سالن جدیدالتاسیس ۳ هزار نفری شهید خدمت مالک رحمتی واقع در خیابان رسالت روز سه شنبه ششم شهریور ماه ۱۴۰۳ طی مراسمی  تحویل هئیت هندبال استان خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.